مصطفی برزگر
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام خبرداد/
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: کتابخانه مرکزی شهر ایلام پس از گذشت 15 سال سرانجام دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۸۱۳۳۱۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراد جلیلیان، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام،عنوان کرد: عملیات ساخت این کتابخانه در زمینی به گستره سه هزار و 750 مترمربع سال 80 آغاز شد و تاکنون در مجموع 70 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آن هزینه شده است.
وی با بیان اینکه از این مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال برای تجهیز این کتابخانه بزرگ هزینه شده است، اظهار کرد: این مرکز فرهنگی مجهز به سالن آمفی تئاتر، سالن مطالعه، پارکینگ و در 2 طبقه ساخته شده است.
جلیلیان کلنگ زنی یک کتابخانه روستایی در هلیلان، افتتاح چهار کتابخانه در مناطق روستایی استان و تجهیز پنج دهیاری شهرستان ایوان به کتاب را از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه فجر امسال برشمرد.
به گفته مدیر کل کتابخانه های عمومی استان، با احتساب این کتابخانه ها تعداد کل کتابخانه های عمومی استان به 40 مرکز افزایش خواهد یافت.
وی تاکید کرد: همچنین دهه فجر امسال تمامی کتابخانه های نهادی استان با مشارکت بنیاد قلم چی به حدود 6 هزار کتاب کمک آموزشی تجهیز خواهند شد.
جلیلیان یادآور شد: به منظور دسترسی مردم به کتاب از سال گذشته تاکنون 110 هزار جلد کتاب جدید به کتابخانه های عمومی این استان اضافه شده است.

ارسال نظرات