نماینده گلوگاه -بهشهر گفت: دشمن می‎داند که اگر پایه‎های اصلی نظام را متزلزل کند نظام فرومی‎ریزد، به همین دلیل سپاه و بسیج را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۸۸۱۳۱۱۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
علی محمد شاعری نماینده گلوگاه، بهشهر و نکا در مجلس شورای در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای در دیدار با مردم قم مبنی بر حمله به سپاه و بسیج درچارچوب طراحی دشمنان، گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب، ارکان‌ و نهادهای انقلابی نظام را نشانه گرفتند که عوامل نگهدارنده انقلاب و ستون‎های اصلی انقلاب هستند.
 
شاعری در ادامه این مطلب اظهار داشت: دشمن می‎داند که اگر پایه‎های اصلی نظام را متزلزل کند نظام فرومی‎ریزد، به همین دلیل سپاه و بسیج را نشانه گرفته، اما مردم هوشیار بوده و کاملا با اهداف و توطئه‎های دشمن آشنا هستند و هرچه توطئه‎های مردم بیشتر می‎شود عشق مردم به بسیج و نهادهای انقلاب بیشتر خواهد شد.
 
نماینده گلوگاه و بهشهر در مجلس با اشاره به موضوع نفوذ دشمن اظهار داشت: هرچه از عمر انقلاب می‎گذرد، توطئه‎های دشمن نیز پیچیده‎تر می‎شود و تا کنون راه‎های مختلفی را برای ضربه زدن به انقلاب آزمایش کرده، و موضوع نفوذ نیز آخرین ترفند دشمن نخواهند بود که امیدواریم با هوشمندی و مدیریت هوشمند نیروهای انقلابی راه نفوذ دشمن بسته و این توطئه اخیر دشمن که در راستای توطئه‎های قبلی است خنثی شود.

ارسال نظرات