خواهر شهید پیرسمساری:

جنگ هنوز تمام نشده و باید تکلیفمان را خوب ادا کنیم

خواهر شهید پیرسمساری در آئین رونمایی از کتب دوران دفاع مقدس با اشاره به توطئه های دشمنان در عصر حاضر، تاکید کرد: جنگ هنوز تمام نشده و باید تکلیفمان را خوب ادا کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۳۰۹۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نسرین پیرسمساری خاطرنشان کرد: ما هنوز پس از 38 سال، عاشق ولایت و رهبری هستیم و حمایت و پشتیبانی خانواده شهدا را از ایشان نشان می دهیم.

وی با اشاره به خاطراتی از برادر شهیدش، اظهار کرد: شهید پیرسمساری زمانی که در مدرسه مشغول تدریس بود، به دانش آموزان تنها به چشم دانش آموزی که باید محفوظاتی حفظ کنند، نگاه نمی کرد و حتی در لفظ خود نیز، آن ها را برادران دانش آموز خطاب می کرد.

پیرسمساری، اخلاص در عمل، توکل، قناعت، تواضع و متانت را از ویژگی های برادر شهیدش برشمرد و اظهار داشت: شهید پیرسمساری از اسرائیل غاصب آنچنان نفرت داشت که در وصیت نامه هایش به روشنی قابل مشاهده است.

با برگزاری آئینی در خانه فرهنگ تبریز و با حضور جمع زیادی از نویسندگان و مسئولان استانی، از کتاب های مسافر سر آسیاب نوشته داود خدایی و آموزگار حماسه نوشته منوچهر نظمی-که به ترتیب به زندگی شهیدان نریمان همتی و پیرسمساری می پردازد-، رونمایی شد.

 

در پایان این آئین از خانواده شهیدان پیرسمساری و همتی و همچنین نویسندگان دو کتاب(مسافر سر آسیاب و آموزگار حماسه) تجلیل شد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار