معاون فرهنگی و هنری، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سالن سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۳۰۴۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج، عمران خودآموز، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: ۲۰ فیلم جشنواره بین‌المللی فجر در سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام اکران عمومی می‌شود.
وی با بیان اینکه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر از ۱۴ تا ۲۱ بهمن سال جاری در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: این تعداد فیلم در ۴۰ سانس در سالن سینما فرهنگ برگزار می‌شود که انتظار می‌رود شاهد حضور گسترده و استقبال پرشور مردم از اکران این فیلم‌ها باشیم.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اضافه کرد: سالن سینما فرهنگی در دو سال گذشته با مدیریت بخش خصوصی توانسته است در زمینه نمایش فیلم‌های روز کشور خلاء ناشی از تخریب سینما قدس شهر ایلام را جبران کند که موردتوجه اقشار مختلف مردم قرارگرفته است.
خودآموز در ادامه بابیان اینکه در ایام مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود، افزود: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌ای تحت عنوان ۲۲ در ۲۲ در قالب اجرای ۲۲ برنامه مختلف فرهنگی و هنری در مناطق شهری و روستایی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات