خبرهای داغ:
امام جمعه رزن:

مسئولین باید خدمت به مردم را در اولویت کار خود قرار دهند

امام جمعه رزن خدمت به مردم را نوعی عبادت دانست و گفت: مسئولین باید خدمت به مردم را در اولویت کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۱۳۰۱۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده در دیدار با فرماندار و پرسنل فرمانداری شهرستان رزن با اشاره به روایات، معیار اصلی سنجش انسان‌ها نزد خداوند را تقوا دانست و بیان داشت: تقوا فقط به نماز و روزه خلاصه نمی‌شود بلکه در هر شغلی که هستیم باید ابتدا تقوا در آن کار را معیار و ملاک خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق قبل از اجرای هر برنامه اظهار داشت: طرح ها و یا برنامه هایی که در سطح شهرستان اجرا می شود باید قبل از اجرا پایش شود و با برنامه ریزی دقیق و کار کارشناسی اقدامات صورت پذیرد.

امام جمعه رزن با اشاره به اینکه بیان دیدگاه‌های مسئولین در بین مردم خوب است، خاطرنشان کرد: نباید بحث ها و دعواهای سیاسی و یا بداخلاقی ها را به سمت مردم کشید چرا که با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی، مردم نیاز به آرامش دارند.

وی خدمت به مردم را نوعی عبادت دانست و افزود: مسئولین باید خدمت به مردم را در اولویت کار خود قرار دهند.

مولازاده عنوان کرد: مسئولین باید در انجام کارها حب و بغض شخصی را کنار بگذارند و همواره خدا را ناظر بر اعمال خویش بدانند.

وی با اشاره به اینکه مناطق محروم باید در تخصیص اعتبارات از اولویت برخوردار باشند، ادامه داد: در مراکز شهرها با وجود برخی نواقص، امکانات در حد کافی وجود دارد اما در مناطق محروم ابتدایی ترین امکانات به سختی به دست مردم می رسد.

امام جمعه رزن با بیان اینکه امام خمینی (ره) توجه ویژه ای به کوخ نشیان داشت، گفت: همین کوخ نشینان طی ۸سال دفاع مقدس از همه چیز خود گذاشتند و نگذاشتند حتی وجبی از این مرز بوم به دست دشمن بیفتد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات