خبرهای داغ:
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دامغان گفت: در راستای افزایش میزان کمک‌های مردمی و دسترسی هرچه بهتر مردم شعبه‌های ستاد بازسازی عتبات در روستاهای بزرگ دامغان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۹۴۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، محسن عالمی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دامغان در نشست شورای مرکزی این ستاد از کمک۶۰میلیون تومانی مردم این شهرستان به این ستاد خبر داد و اظهار داشت: یک ششم از این اعتبار ویژه ساخت صحن عقلیه بنی هاشم(ع) در کربلای معلی و فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف است.

وی خاطر‌نشان کرد: در راستای افزایش این میزان کمک‌های مردمی، یکی از برنامه‌های شورای مرکزی جدید ستاد در دامغان فعال‌سازی واحد خواهران است که این موضوع با شناسایی خواهران فعال و فرهنگی به‌زودی کار خود را رسماً آغاز خواهند کرد.

عالمی بابیان اینکه به‌زودی نمایندگی این ستاد به‌عنوان شعبه فرعی در تمامی روستاهای دامغان راه‌اندازی خواهد شد، افزود: یکی از اهداف اصلی در ایجاد این نمایندگی‌ها دسترسی هرچه بهتر مردم برای بحث کمک به بازسازی عتبات عالیات است همچنین برای نخستین بار برای افرادی که در بحث کمک مالی به ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (س) مشارکت کنند، سند افتخاری به نام فرد کمک‌کننده صادر می‌شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات دامغان با اشاره به اینکه این ستاد، از سال ۸۵ فعالیت خود را رسماً آغاز و درزمینه جذب خیران و اعزام نیروهای تخصصی و فنی به عتبات فعالیت داشته است، گفت: ۲۴ نفر نیروی فنی و متخصص در آذرماه امسال به کربلای معلی اعزام شدند تا در راستای ساخت، توسعه و ارائه خدمات در حرم ائمهاطهار (ع) مشارکت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها