خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: استعمار فرانو یعنی اینکه دیگر اقدام نظامی صورت نمی گیرد و سرمایه گذاری اقتصادی است.
کد خبر: ۸۸۱۲۹۱۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام ملک آبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات درجلسه هیئت عاشقان ولایت آرین شهر که به همت حوزه های شهید بهشتی و آل طه برگزار شد بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی ایران و تشکیل بسیج مستضعفین ملت های مستضعف فهمیدند که می شود با آمریکا هم درافتاد.

وی عنوان کرد: حضرت امام(ره) فرمودند "آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند" این درست و واقعیت است. تفکر بسیجی ولایت مداری، بصیرت، دشمن شناسی، ارتباط و اتکای به خداوند متعال است.

ملک آبادی به بیان تحلیلی از فعالیت هایی که مرحوم هاشمی رفسنجانی از قبل و بعد انقلاب تا به حال داشته است پرداخت و افزود: ایشان از قبل از انقلاب در رکاب امام خمینی(ره) با رژیم شاهنشاهی مبارزه می کرد. و بعد از پیروزی انقلاب مسئولیت های گوناگونی را در زمان امام(ره) از قبیل جانشین فرماندهی کل قوا در جنگ تحمیلی و ریاست مجلس شورای اسلامی داشت.

وی ادامه داد: پس از رحلت حضرت امام(ره) باز هم ایشان مسئولیت های گوناگونی داشت مثل راه اندازی جامعه روحانیت مبارز، دست داشتن و تلاش برای تاسیس نهادهایی از قبیل سپاه انقلاب اسلامی و تاسیس حزب جمهوری اسلامی، ریاست جمهوری اسلامی و همچنین در دو دوره نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری، ریاست مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از عمده فعالیت های ایشان در طول دوران بعد از انقلاب اسلامی ایران است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات تصریح کرد: فعالیت هایی هم مرحوم هاشمی در زمینه وحدت جوامع اسلامی بالاخص با کشور عربستان قدم هایی را برداشت.

عده ای می گویند فاجعه منا اتفاقی بیش نبوده است، حج را برگزار کنیم

وی ابراز داشت: کسانی که امروزه داعیه داران ارتباط و فراموش کردن ماجرای های متعددی که برای کشور های اسلامی و سرزمین وحی این حاکمان نالایق پدید آورده اند می گویند حالا این فاجعه منا که رخ داده اتفاقی بوده است و یک سهل انگاری بوده 7هزار نفر شهید شده اند اشکالی ندارد باید بریم دوباره ارتباط برقرار و حج برگزار کنیم.

جای خالی تسلیت گویی آل سعود در درگذشت آیت الله رفسنجانی

ملک آبادی خاطرنشان کرد: مرحوم هاشمی از کسانی بود که با ملک فهد و ملک عبدالله روابط خوبی داشته و در زمان ریاست جمهوری ایشان ایران اسلامی و عربستان تقریبا از مراودات و روابط خوبی برخوردار بوده اند البته دلیلش هم این است که همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند " در زمان های سابق حداقل پادشاهان عربستان محتاط بودند مثل امروزه نیستند که عده ای جوانان نپخته و احمق زمامدار کشوری باشند که قبله گاه مسلمین است".

وی تصریح کرد: اما ما می بینیم سردمداران عربستان در زمان که یک شخصی(آیت الله هاشمی رفسنجانی) که با آنها مراوده داشته است وقتی فوت می شود هیچ پیام تسلیتی نمی فرستند .

متحجرین آل سعود اگر غرب برای آنان ماشین تولید نکند، قاطر سوار می شوند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: بعضی از این انسانهای متحجر که اگر امروزه غربی ها برای آنها یک نوشابه تولید نکنند عرضه تولید یک نوشابه را ندارند، اگر برای آنها ماشین تولید نکنند دوباره اسب، شتر و قاطر سوار می شوند می بینیم تمام دنیا حتی آتش نشان های آمریکا برای شهادت آتش نشان های ما تسلیت می گویند. حال یک عده ای از جوانان سعودی و دست اندرکاران این نظام ظالم اظهار خوشحالی می کنند، این نشانه حماقت است.

وی با بیان اینکه دشمنان از حوادثی که در کشور ما رخ می دهد تلاش می کنند از هر حادثه ای در نظام برای تقابل و رو در رو قرار دادن مردم با مردم استفاده کنند افزود: اگر ما به صحبت های مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی ) توجه کنیم ایشان می فرمایند "آمریکایی ها همان خوی استکباری و استعماری های گذشته را دارند".

در سال 92 کسانی قصد داشتند ما را از خدا به سمت کدخدا سوق بدهند

ملک آبادی یادآور شد: بعضی از دولتمردان ما در سال 92 گفتند آمریکا تغییر کرده و تغییر رفتار داده است. برویم مذاکره کنیم و رهبر انقلاب فرمودند "بروید مذاکره کنید اما من به نتیجه این مذاکره خوش بین نیستم" .

وی ادامه داد: حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند " اینها (آمریکایی ها و غربی ها) توطئه گر هستند" اما عده ای مثل صادق زیبا کلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران می گوید " بعضی ها توهم توطئه دارند، توطئه کجا بود، آمریکایی ها تغییر کرده اند".

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: ما می بینیم یک حادثه جانسوزی که هر انسان بیداری که وجدان انسانیت داشته باشد ابراز همدردی می کنند ولی شبکه های خارجی و معاندین از همین حادثه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران قصد سوء استفاده دارند و شهدای آتش نشان ما را مقایسه می کنند با شهدای مظلوم مدافع حرم و از هر حادثه ای در نظام برای تقابل و رودر رو قرار دادن مردم با مردم استفاده می کنند، همان کار را که می خواستند در سال 88 عملیاتی کنند.

دشمنان می خواستند از فوت آقای هاشمی و حادثه پلاسکو مردم را در برابر هم قرار دهند

وی اظهار کرد: در فتنه 88 عده قلیلی از کسانی که داعیه دار بودند مردم را فریب دادند، با انگیزه های ریاست طلبی و جاه طلبی دنیا دوستی کاری کردند که عده ای از مردم به خیابان ها بریزند و در مقابل اکثریت قرار گرفتند.

ملک آبادی تصریح کرد: امروز هم دشمنان با خود گفتند از فوت آقای هاشمی و حادثه پلاسکو همین اتفاق یعنی رو در رو قرار دادن مردم با مردم را رقم بزنند اما کور خواندند نمی دانند و نمی فهمند خدای متعال را باید شاکر باشیم که دشمنان ما را احمق قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قاین افزود: خداوند در قرآن کریم می فرماید يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَنْ يَرْتَدَّ مِنْكُمْ عَنْ دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لائِمٍ ذَلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ .

وی اظهار داشت: روزی صحابه پیامبر(ص) گرد ایشان جمع بودند که این آیات نازل شد مبنی بر اینکه "ای کسانی که ایمان آوردید اگر در راه خدا متعال و نصرت دین او کوتاهی بکنید خدای متعال امتی را برخواهد انگیخت که چند ویژگی دارند اول اینکه خدا آنان را دوست دارد آنها هم خدا را دوست دارند، نسبت به دشمن سخت گیرند و در راه خدا به جهاد می پردازد، از سرزنش سرزنش کنندگان نمی ترسند".

ملک آبادی گفت: اصحاب پیامبر سوال کردند اینان چه کسانی هستند پیامبر گرامی اسلام دستشان را زدند بر روی کتف سلمان و گفتند سلمان و قوم او و اگر خواسته باشیم برای این آیه شریفه مصداقی بیان بکنیم مصداق خوبش در دوران دفاع مقدس شهدای ما بودند. مردم انقلاب اسلامی ایران و بسیجیان همیشه در صحنه بودند که نظام شاهنشاهی را نابود کردند.

عده ای از تریبون انقلاب علیه انقلاب صحبت می کند

وی تصریح کرد: یک موقع انسان از طرف کفار و منافقین سرزنش می شود باکی نداریم، اما یک موقع سرزنش کننده کسی است که در نظام مسئولیت دارد، حقوق بگیر است و از تریبون انقلاب علیه انقلاب صحبت می کند و سپاه و بسیج را زیر سوال می برد. بسیجی را بسیجی تند رو معرفی می کند، انقلابی را انقلابی نفهم معرفی می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قاین گفت: بعضی اوقات انتقاد سازنده می کنند هیچ کس راه ها را نمی بندد. گرچه کسانی که مدعی آزادی بیان هستند و در کنفرانس های مطبوعاتی خودشان قائل به این هستند که قلم ها را نشکنید اما می بینیم ریاست محترم قوه قضاییه می فرماید که همین آقایان مسئول می روند پیش رهبری می گویند چرا قوه قضاییه با مطبوعات و نشریات برخورد نمی کند.

بسیج و بسیجی گری دو شاخصه بسیار مهم اسلامیت و مردمی بودن دارد

ملک آبادی به شاخصه های بسیج پرداخت و گفت: بسیج و بسیجی گری دو شاخصه بسیار مهم یک اسلامیت و دو مردمی بودن دارد. اسلامی که در نظام جمهوری اسلامی و بسیج برای آن کار و جان ها فدا می شود و ساعت ها برای آن وقت گذاشته می شود با اسلام آمریکایی یعنی داعش سلفی گری، وهابیت و شیعه انگلیسی که سرشان در آخور آمریکایی ها و انگلیسی ها است فرق دارد، ما چنین اسلامی را در بسیج داریم.

وی خاطرنشان کرد: مردمی بودن بسیج یکی از مهمترین شاخصه های بسیج است و تکیه آن به خدا، ولایت فقیه و بسیج مردمی است.

به برکت تفکر بسیجی مستضعفین عالم در برابر استکبار ایستادند

وی به عملکرد و برکات بسیج پس از فرمان حضرت امام(ره) بعد از تسخیر لانه جاسوسی مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی تاکید کرد و افزود: بسیج در طول این 38 سال چه برکتی داشته و چه انتظاراتی از بسیج بوده است که اینقدر از بسیج حرف می زنیم عملکرد بسیج چه بوده است ؟

ملک آبادی با بیان اینکه یکی از برکات بسیج صدور تکفر بسیجی به سراسر دنیا بوده است یادآور شد: روزگاری بود در همین منطقه ما، سران آمریکا عطسه می کردند؛ پادشاهان ما به خودشان می لرزیدند . آمریکای جنوبی و مرکزی حیاط خلوت آمریکا بود.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی ایران و تشکیل بسیج مستضعفین، ملت های مستضعف فهمیدند که می شود با آمریکا هم درافتاد. حضرت امام راحل فرمودند " آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند این درست و واقعیت است". تفکر بسیجی ولایت مداری، بصیرت، دشمن شناسی، ارتباط و اتکای به خداوند متعال است.

ملت ما در سال 57 تودهنی به آمریکا زد/ امروز عده ای قصد دارند استعمار فرانو را وارد کشور کنند

حجت الاسلام ملک آبادی گفت: در سال 92 کسانی قصد داشتند ما را از خدا به سمت کدخدا سوق بدهند و می گفتند رهاورد برجام این است که آب، نان، غذا و همه چیز مردم را درست کرده است ولی ما می گوییم من یتوکل علی الله فهو حسبه .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: ملت ما در سال 57 تودهنی به آمریکا زد. بعد آقایان می روند درها را باز کنند آمریکا را بر گردانند ملت ما استکبار و استعمار را از این کشور بیرون انداخت اما امروزه می بینیم دنبال این هستند که استعمار فرا نو را وارد این کشور کنند.

وی خاطرنشان کرد: استعمار فرانو یعنی اینکه دیگر اقدام نظامی صورت نمی گیرد و سرمایه گذاری اقتصادی است. قرار بود تحریم ها نظام جمهوری اسلامی ایران را فلج کند، ایران اسلامی زمین خورد اما بلند شد؛ تحریم ها راه به جایی نبرد و باب مذاکره باز شد وقتی مذاکره به سرانجام رسید عده ای داخل کشور هم خارج از کشور خوشحال شدند.

به برکت برجام شرکت پژو فرانسه دوباره رونق اقتصادی شامل حالش شد

ملک آبادی افزود: برکتی که برجام داشت بیشتر از اینکه سودی برای ایران داشته باشد برای شرکت های خارجی سود داشت شرکت رنو فرانسه در سال 2016 رکورد فروش آن شکسته می شود. به برکت برجام ما رفتیم کالاهای آنها را خریداری کردیم.

وی ادامه داد: شرکت پژو فرانسه دوباره رونق اقتصادی شامل حالش شد. همان بلایی را که آمریکایی ها در دهه 20 میلادی سر ونزوئلا آوردند می خواهند سر ما هم بیاورند آنها بازار ونزوئلا را در دست گرفتند و اقتصاد آنها را در اختیار قرار دادند .

وی متذکر شد: آقای ترکان مشاور عالی رئیس جمهور می گوید ایرانی فقط می تواند در پخت آبگوشت بزباش با کشورهای خارجی رقابت کند و بعضی می گویند ما باید اینقدر فایده و سود شرکت های خارجی را در ایران زیاد کنیم که اگر قرار باشد ایران را دوباره تحریم کنند شرکت های خارجی بخاطر سودشان هم که شده نگذارند که این اتفاق بیفتد.

وی اظهار داشت: ما برای این انقلاب کرده ایم؟ ما شهید داده ایم برای این؟ هشت سال جنگیدیم برای این؟ ما برای مقابله با ظلم قیام کردیم ما ظالم نیستیم و از هر مظلومی دفاع می کنیم.

وزیر و استاندار به لحاظ محاسباتی لیاقت این مسئولیت ها را ندارند

وی به بحث شبکه های اجتماعی و روحیه بعضی از مسئولین اشاره کرد و افزود: بسیج و بسیجی در مقابل تهاجم فرهنگی می ایستد امروز با این شبکه های اجتماعی، تهران با یک روستا فرق ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: این شبکه های اجتماعی و ماهواره ای با دین و اندیشه ما چه می کند؟ با تولید اقتصاد ما دارند بازی می کنند و بعضی ها خاموش نشسته اند.

وی عنوان کرد: بسیج تفکر ایثار و شهادت را متبلور کرد اما امروزه ما می بینیم بعضی از مسئولین شهرستانی ما سوال مطرح می کنند و می گویند که تا کی قرار است ما از حس و حال حماسی در بیاییم و به به حس و حال محاسباتی دست یابیم؟

ملک آبادی تصریح کرد: ما نه روحیه محاسباتی را زیر سوال می بریم نه روحیه حماسی را ولی سوال ما این است که کسانی که امروز وزیر و استاندار هستند به لحاظ محاسباتی لیاقت این مسئولیت ها را ندارند، نه روحیه حماسی دارد. هرچه محاسبه می کنیم که از روی چه محاسبه ای این شخص صاحب پست شده است؟


ارسال نظرات
پر بیننده ها