خبرهای داغ:
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخوار

فعالیت ۲۱ کمیته و شش ستاد فرعی ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهرستان برخوار

بر اساس گزارش مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار ، تعداد ۲۱ کمیته و شش ستاد فرعی در قالب ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان مسئولیت پیش بینی و اجرای برنامه های این ایام را بر عهده دارند.
کد خبر: ۸۸۱۲۸۹۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان در محل فرمانداری برخوار برگزار شد.

در این جلسه فرماندار برخوار با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از فجر آفرینان ممتاز و همچنین ادای احترام به جانباختگان حادثه پلاسکو در تهران و تجلیل از خدمات آتش نشانان، به جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسئولیت های آن در تکریم و بزرگداشت مناسبت ها و برنامه های ملی و مذهبی پرداخت و بر حفظ شئونات و حمایت از کارکرد های مثبت این شورا تأکید کرد.
اسفندیار تاجمیری با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین انقلاب های دنیا در نیمه دوم قرن بیستم اظهار کرد: انقلاب با رهبری بی بدیل امام (ره) و خواست و حمایت مردم در فضای مادی و دو قطبی آن روز با شعار معنا بخشی و زندگی به پیروزی رسید و با راهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، تلاش های مسئولان و پشتیبانی مردم شرایط مناسبی در عرصه سیاست داخلی و خارجی به ویژه در حوزه امنیت ملی حاکم شد.
وی با اشاره به لزوم بزرگداشت مناسبت های این ایام به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن خواستار برنامه ریزی و تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و دبیر خانه ستاد به منظور برگزاری بهینه مراسم شد.

تاجمیری در ادامه بر بستر سازی حضور و مشارکت گسترده مردم، استفاده از ظرفیت بخش های غیر دولتی، پرهیز از نگاه های کوچک و جریانی در موضع گیری ها و سخنرانی ها، توجه به عرف و وضعیت فرهنگی شهرستان، حضور مؤثر مسئولان و کارکنان دستگاههای اجرایی و دولتی به ویژه تلاش برای انتقال ارزش ها و مفاهیم و پیام های انقلاب به نسل های جدید تاکید کرد.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمود آبادی امام جمعه دولت آباد و عسگری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات استان مواضع و دیدگاه های خود را مطرح و تبادل نظر لازم با مسئولان کمیته ها و ستادهای فرعی شهرستان صورت گرفت.
بر اساس گزارش مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان، تعداد ۲۱ کمیته و شش ستاد فرعی در قالب ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان مسئولیت پیش بینی و اجرای برنامه های این ایام را بر عهده دارند.

این جلسه با حضور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امام جمعه شهر دولت آباد، مسئولان کمیته های ۲۱ گانه و اعضای ستادهای فرعی به ریاست فرماندار تشکیل شد.

ارسال نظرات