خبرهای داغ:
فردا شب به روی آنتن می رود؛

پخش مستند شهید مدافع حرم «کمیل» از شبکه استان سمنان

مدیر اطلاع رساني سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: فردا شب مستند شهید مدافع حرم سعید علیزاده با نام «کمیل» از شبکه استان سمنان به روی آنتن می رود.
کد خبر: ۸۸۱۲۷۸۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
مهدي لالائيان مدیر اطلاع رساني سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان اظهار داشت: صبح امروز در حضور فرمانده تیپ 12 قائم(عج) سمنان، مسئول نمایندگی این یگان، فرمانده سپاه ناحیه دامغان، مسئول بنیاد شهید شهرستان دامغان، فرماندار و امام جمعه دامغان در منزل شهید سعید علیزاده در دامغان از مستند این شهید با نام کمیل رونمایی شد.

وی خاطرنشان کرد: این مستند به همت گروه تلویزیونی قائم سپاه استان سمنان ساخته و تهیه شده است و فردا شب (ششم بهمن ماه) از شبکه استان سمنان بعد از خبر ساعت 20 این مرکز به روی آنتن می رود.

مدیر اطلاع رساني سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه این مستند گذری بر زندگی شهید علیزاده دارد، اذعان داشت: دلیل انتخاب این نام برای مستند شهید علیزاده ارادت این شهید به شهید کمیل صفری تبار بوده است و شهید علیزاده به خاطر همین ارادت قلبی نام جهادی خود را به کمیل در سوریه تغییر داد.

گفتنی است؛ «سعید علیزاده برمی»به سال 1368 شمسی در «دامغان» متولد شد. وی پس از پایان تحصیلات متوسطه، جامه ی پاسداری از«نهضت روح الله»را بر تن کرد و در پاییز 1394 شمسی، داوطلبانه به یگان های مدافع حرم بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، در «سوریه» ملحق شد.

«سعید علیزاده برمی»‌(کمیل)به تاریخ 12 بهمن 1394 شمسی، هم زمان با سال‌گشت ورود «حضرت روح الله» به کشور، در نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها