فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: 30 بسیجی در شهرستان املش 3 میلیارد ریال تسهیلات بانکی دریافت کرده است.
کد خبر: ۸۸۱۲۷۳۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

سرهنگ پاسدار سیدجعفرحسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش اظهار کرد: 30 نفر از بسیجیان متقاضی دریافت تسهیلات بانکی از آغاز سال جاری تاکنون 3 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در زمینه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی دریافت کرده اند.

وی گفت: این میزان تسهیلات بانکی برای خرید دام شیری و گوشتی، پرورش زنبورعسل، مرغ بومی، انواع ماکیان، انواع ماهیان گرم آبی و سردآبی، کبک و بوقلمون، قارچ خوراکی، خیاطی، گل دوزی و صنایع دستی به بسیجیان املشی پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه املش افزود: از مجموع این میزان تسهیلات پرداخت شده به بسیجیان شهرستان املش، 2 میلیارد و 700 میلیون تومان در قالب مرحله اول تابستان امسال و 300 میلیون ریال هم در قالب مرحله دوم در ماه های گذشته پرداخت شده است.

حسینی یادآور شد: برای مرحله دوم 4 میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات برای شهرستان املش تخصیص یافته که 300 میلیون ریال آن پرداخت شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری در مجموع دو میلیارد ریال جذب شود.

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: کارمزد بانکی تسهیلات پرداخت شده 16 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن 36 و 48 ماهه تعیین شده است که امسال در این راستا در شهرستان املش برای 30 نفر به طور مستقیم و 35 نفر غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: 124 نفر از بسیجان شهرستان املش سال گذشته 13 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در زمینه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی دریافت کردند که در این راستا زمینه ی اشتغال برای 165 نفر فراهم شد.

ارسال نظرات