اکران مستندنبرد پالمیرا به همت پایگاه شهید علمدار

مستند نبرد پالمیرا به همت پایگاه بسیج علمدار و با همکاری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حصارک بالا با حضور ساسان فلاح فر کارگردان این مستند برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۲۷۰۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،مستند پالمیرا به همت پایگاه بسیج علمدار و با همکاری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حصارک بالا با حضور ساسان فلاح فر کارگردان این مستند برگزار شد.
 
اکران مستندنبرد پالمیرا به همت پایگاه شهید علمدار 
 
جشنواره مردمی فیلم عمار جزو جشنواره هایی است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از کارگردانان و مستند سازان جوان متعهد انقلابی قرار گرفته است، به صورتی که امسال در هفتمین دوره این جشنواره بالغ بر 3 هزار  اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

یکی از ویژگی های مثبت جشنواره عمار که باعث شکوفاترشدن آن شده است ، اکران فیلم در نقاط مختلف کشور است از جمله مساجد، پایگاه های بسیج، دانشگاه ها و مدارس.

پایگاه بسیج علمدار با همکاری مسجد حضرت ابوالفضل(ع)حصارک بالا برای اولین بار در منطقه توانست جشنواره عمار را به درون مساجد بکشاند.

مستند نبرد پالمیرا توانسته است در جشنواره لوح افتخار از بخش مدافعان حرم جشنواره را به خود اختصاص دهد.

نبرد پالمیرا نام مستند زیبایی است که چگونگی آزاد سازی شهر تدمر رابه تصویر میکشد، این مستند در مراسمی به نمایش در آمد که تهیه کننده و کارگردان فیلم جناب آقای ساسان فلاح فر نیز حضور داشتند .

فلاح فر درباره مستند نکاتی را بیان کرد که از جمله آن می توان به این اشاره کرد که مدافعان تیپ فاطمیون لیاقتشان از ما ایرانی ها بیشتر است که امیرالمومنین(ع) دفاع از حرم دختر خود را به آنان سپرده است.

در انتها مراسم تقدیر و تشکر از ساسان فلاح فر این کارگردان انقلابی توسط حجه الاسلام والمسلمین فخر حسینی امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و هیئت امنای مسجد صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار