خبرهای داغ:
حجت الاسلام پناهی در نشست خبری دهه فجر شاهرود گفت: در ایام الله ده فجر 10 کانون فرهنگی هنری مساجد در شاهرود افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۶۹۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام پناهی در نشست خبری دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که به میزبانی سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد با اشاره به 53 کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستان شاهرود اظهار کرد: در این کنون های فعالیت های مختلف فرهنگی هنری قرآنی و دینی ورزشی اجرا می شود.

وی افزود: در دهه مبارک فجر برنامه ده شب ده برنامه در کانون های فرهنگی هنری به مناسبت دهه فجر در زمینه های مختلف فرهنگی هنری ورزشی بصیرتی و معرفتی اجرا خواهد شد.

پناهی خاطر نشان کرد: برگزاری همایش معارف زینبی و قرآن پژوهشان جوان در دهه مبارک فجر اجرا می شود و در این ایام الله ده کانون فرهنگی هنری مساجد افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه سامانه گزارشب مسجد پیام در حال راه اندازی است بیان کرد: در شهرستان 3 خانه نور تخصص در زمینه قرآن فعالیت دارند و مسابقه قرآنی انفجار نور نیز در سطح کانون ها اجرا خواهد شد.

رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد شاهرود با اشاره به برنامه چله انقلاب گفت: این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری مسجد موسی ابن جعفر پای نخل شاهرود از نه دی آغاز شده و تا 22 بهمن ادامه دارد و هر شب برنامه ای با همکاری نهادهای مختلف شهرستان و آستان قدس رضوی اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها