ابراهیمی گفت: سوءاستفاده سیاسی از حادثه پلاسکو به هیچ وجه برای هیچکس پذیرفته نیست و کسانی که چنین کاری را انجام می‌دهند باید دست از چنین‌کاری بردارند و به فکر رفع مشکل باشند.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۷۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
  ه گزارش سرویس دانشجویی، خبرگزاری بسیج ،مصطفی ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشگاه‌های آزاد تهران با اشاره به حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو، گفت: حادثه تلخی را در ساختمان پلاسکو شاهد بودیم و امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقی در کشورمان نباشیم.

وی افزود: متاسفانه برخی از گروه‌ها و جناح‌ها بعد از این حادثه بجای اینکه به فکر کمک و رفع مشکل باشند سعی کردند از آن بهره‌برداری انتخاباتی کنند و از همان ابتدا با زیر سوال بردن اقدامات شهرداری یا آتش‌نشانی تلاش کردند این موضوع را سیاسی کنند.

ابراهیمی تاکید کرد: سوءاستفاده سیاسی از حادثه پلاسکو به هیچ وجه برای هیچکس پذیرفته نیست و کسانی که چنین کاری را انجام می‌دهند باید دست از چنین‌کاری بردارند و به فکر رفع مشکل باشند.

وی در با بیان اینکه تلاش شهرداری تهران و مخصوصا آتش‌نشانی در حادثه پلاسکو قابل تقدیر است، ادامه افزود: ما باید در نظر داشته باشیم که ساختمان پلاسکو در حدود 500 واحد کسبی داشته که حدود ٢٥٠ واحد آن که در برج قرار داشتند تخریب شده و مابقی واحدها که قسمت پشتی ساختمان هستند آسیبی ندیده‌اند، که امیدواریم شهرداری تهران که در این حادثه زحمات بسیاری را کشیده برای قسمت سالم ساختمان هم برنامه‌ریزی داشته باشد تا حداقل نیمی از کاسبان پلاسکو بیش از این متضرر نشوند.

‌ ابراهیمی تاکید کرد: مسلما کاسبان ساختمان پلاسکو مشکلاتی داشتند و این حادثه مشکلات آنها را چندین برابر کرد، امیدواریم مسئولان به مشکلات آنها زودتر رسیدگی کنند. همچنین باید از آتش‌نشان عزیز و خانواده‌های آنان هم قدردانی کرد که در این مدت شبانه‌روز برای نجات جان هموطنان خود تلاش کردند و حتی از جان خود هم گذشتند.

انتهای پیام

ارسال نظرات