حجت الاسلام و المسلمین امینی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: اردوهای راهیان نور یکی از راه های مقابله با ترفندهای دشمنان است و دانش آموزان در این اردوها با فضای دفاع مقدس بیشتر آشنا می شوند.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۷۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود که با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: دشمنانمی خواهند با القای نومیدی ، انقلاب و دستاوردهای آن را از بین ببرند.

وی افزود: دشمن می خواهد این نکته را در اذهان دانش آموزان تلقین کند که وضعیت کنونی جامعه با قبل از انقلاب فرقی نکرده است.

امام جمعه شاهرود ادامه داد: برای مقابله با این ترفند دشمنان ، برکات و دستاوردهای بسیار زیاد انقلاب اسلامی در 37 سال گذشته باید بیان شود.

وی اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را یکی از راه های مقابله با ترفندهای دشمنان دانست و بیان کرد: دانش آموزان در این اردوها با فضای دفاع مقدس بیشتر آشنا می شوند.

امام جمعه شاهرود از تلاش های نهضت سواد آموزی تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود، ریشه بی سوادی در کشور خشکانده شود.

حمید باباخانی مدیر آموزش و پرورش شاهرود هم در این نشست اظهار کرد: اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور با اتوبوس های مجهز انجام خواهدشد و امکان حضور یکی از والدین دانش آموزان نیز وجود دارد.

وی سهمیه استان سمنان در اعزام به راهیان نور را دو هزارو300 نفر خواند و گفت: از این تعداد 600 نفر سهمیه شاهرود است که شامل 200 دانش آموز پسر و 400 دانش آموز دختر است.

سید محمد کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود هم در این نشست عنوان کرد: اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور در دهه فجر امسال انجام می شود.

وی افزود: دانش آموزان دختر در 15 بهمن و دانش آموزان پسر در 22بهمن به خرمشهر اعزام می شوند.

احمد خرم معاون سياسي و اجتماعي فرماندار شاهرود نيز با بيان اينكه در اعزام دانش آموزان به اردوهاي راهيان نور شاخص امنيت از اهميت ويژه اي برخوردار است اظهار کرد: در اين راستا بايد فرآيند كنترل نظارت تقويت و همه تمهيدات و استانداردهاي لازم را در نظر داشته باشيم.

در این نشست علاوه بر اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور، درباره سواد آموزی واسکان نوروزی نیز گفت وگوهایی انجام شد.

خاطر نشان می شود، آموزش و پرورش شاهرود در نوروز گذشته 480 کلاس درس را در 63 آموزشگاه برای اسکان مسافران و زایران امام هشتم (ع) اختصاص داده بود که 31هزار نفر از آن ها استفاده کردند و در تابستان گذشته نیز 180 کلاس در20 آموزشگاه به این امر اختصاص داده شد که 23 هزار نفر از آن ها برای اسکان استفاده کردند.

لازم به ذکر است، آموزش و پرورش شاهرود 26 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها