خبرهای داغ:
در گرامیداشت یاد و خاطره جان‌باختگان حادثه پلاسکو

اعضای شورای شهر شیراز به آتش‌نشانان ادای احترام کردند

در گرامیداشت یاد و خاطره جان‌باختگان حادثه ساختمان پلاسکوی تهران، جمعی از اعضای شورای شهر شیراز با حضور در یک ایستگاه به آتش‌نشانان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۶۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

اعضای شورای اسلامی این شهر عصر امروز با حضور در ایستگاه شماره 11 آتش‌نشانی شیراز واقع در بلوار شهید آیت‌الله دستغیب با قرائت قرآن و فاتحه و روشن کردن شمع نسبت به ایثارگری و دلاوری آتش‌نشانان جان‌باخته در حادثه پلاسکوی تهران ادای احترام و برای بازماندگان صبر مسئلت کردند.

همچنین در جلسه امروز شورای شهر شیراز لایحه بودجه سال 96 توسط شهردار شیراز به طور نمادین تحویل هیئت رئیسه شورا شد تا در جلسه پنج‌شنبه هفته جاری به طور تفصیلی مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گیرد.

شهردار شیراز در این جلسه رقم لایحه پیشنهادی بودجه سال 96 شهرداری شیراز را 3 هزار و 150میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: بودجه سال 96 رشدی حدود 3.2 درصدی نسبت به بودجه سال 95 دارد که به طور کامل تحقق یافت.

علیرضا پاک فطرت افزود: بودجه سال 96 شهرداری شیراز پس از تهران دومین بودجه بزرگ از نظر عددی در بین کلان‌شهرهای کشور است چنانکه بودجه سال آتی شهرداری تهران 18 هزار و 489 میلیارد تومان، شهرداری اصفهان 3 هزار میلیارد تومان، شهرداری مشهد  2 هزار و 860  میلیارد تومان، شهرداری تبریز 2 هزار و 785 میلیارد تومان و شهرداری کرج 2 هزار و 200 میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: از کل بودجه پیشنهادی شهرداری شیراز برای سال آینده، 18.47 درصد جاری و 81.53 درصد عمرانی است که این درصد با متوسط نسبت جاری و عمرانی در شهرداری‌های کشور متفاوت است چنانکه در اکثر لوایح بودجه، جاری سهم بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد که به سبب بهره‌وری و توازن اعتباری ارتقای بودجه عمرانی شیراز نسبت به متوسط کشور محقق شده است.

بودجه شهرداری مشهد در سال 95 معادل 98 هزار میلیارد ریال بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار