مدیرکل و روسای ادارات تبلیغات اسلامی،هیئات مذهبی وکانون مداحان وشاعران آیینی استان با نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد دیدار خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۵۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان بااعلام این خبر گفت:درآستانه یوم الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باهدف بهره مندی از رهنمودهای حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام،مدیرکل و روسای ادارات تبلیغات اسلامی،روسای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آئینی و استان، بانماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار می کنند.

حمیدرضاتوسلی افزود:همه ساله شورای هیئات مذهبی،مداحان وشاعران آئینی باحضور در دفتر امام جمعه شهرکرد،ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح استان از بیانات ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان بهرمند می شوند.

وی ادامه داد:سالهای گذشته جمعی از برادران وخواهران مداح،شاعر و پیشکسوتان هیئات مذهبی همزمان با فرخنده میلادباسعادت کریم اهلبیت سبط اکبرحضرت امام حسن مجتبی علیه السلام،و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به مولویه خوانی،قرائت اشعار انقلابی و حماسی شاعران آیینی و نیز بیان خاطرات از نحوه برگزاری مراسم سوگواری اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین مراحل شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در استان پرداختند.

وی افزود:مراسم عباگذاری پیرغلامان وهمچنین دیدارجوانان و نوجوانان مداح و اجرای برنامه مداحی از دیگر برنامه های اجرایی سنوات گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بود.

دراین مراسم از نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع "هیأت انقلابی و مداح در طراز انقلاب" توسط نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد رونمایی می شود.
ارسال نظرات