مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گیلان:

تشکل‌های دانشجویی همکاری‌های لازم را با رئیس هیئت موسس خواهند داشت

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گیلان گفت: تشکل های دانشجویی خصوصا بسیج دانشجویی بعنوان بزرگترین تشکل انقلابی کشور نیز این قول مساعدت و همکاری را به رئیس هیئت موسس جدید دانشگاه آزاد خواهند داد تا در به ثمر رساندن اهداف انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد از هیچ کمکی دریغ نکنند.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۲۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴

کاسپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، در خصوص انتصاب ولایتی به عنوان رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد از سوی رهبر انقلاب گفت: مسلما بعد از فوت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد این خلاء احساس می شد که چه شخصی می تواند در راس این دانشگاه قرار گیرد، با توجه به خلا قانونی که در اساس نامه هیئت امنا و همچنین در قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون این قضیه وجود داشت؛ رهبر معظم انقلاب جهت عقب نماندن دانشگاه آزاد اسلامی از ماموریت های اصلی خود اقدام به این تصمیم گرفتند.

وی افزود: مسلما ولایتی نقش بسزایی در دانشگاه آزاد خواهد داشت و حضور وی به فضای انقلابی دانشگاه بیش از پیش کمک خواهد کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گیلان گفت: ان شالله به مدد الهی و با اعتمادی که رهبر انقلاب نسبت به ولایتی داشتند، باید تمام فعالیت های دانشگاه آزاد بعنوان یک قطب فرهنگی-علمی در سطح کشور عمل کند تا ماموریت های نظلم اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی عملیاتی شود؛ چرا که نقش دانشگاه در تربیت مدیران انقلابی آتی جمهوری اسلامی نقش بسزایی خواهد داشت.

کاسپور ادامه داد: متاسفانه بعد از فوت رئیس هئیت موسس دانشگاه یک سری جریانات سود جو و منفعت طلبِ غیرانقلابی درصدد نفوذ به این تشکیلات علمی عظیم را داشتند که با تدبیر انقلابی رهبر معظم انقلاب  این توطئه خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: تشکل های دانشجویی خصوصا بسیج دانشجویی بعنوان بزرگترین تشکل انقلابی کشور نیز این قول مساعدت و همکاری را به رئیس هیئت موسس جدید خواهند داد تا در به ثمر رساندن اهداف انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد از هیچ کمکی دریغ نکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار