مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستاراگفت: تیم فوتسال بسیج رسانه آستارا متشکل از خبرنگاران این شهرستان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۲۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵

پیمان ناصری زارع، مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از آستارا گفت: در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تیم فوتسال بسیج رسانه آستارا متشکل از مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها و نشریات محلی شهرستان آستارا تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال بسیج رسانه آستارا به همت کانون بسیج رسانه این شهرستان تشکیل شده است، افزود: تیم فوتسال بسیج رسانه آستارا خود را برای حضور آبرومند در مسابقات فوتسال جام دهه فجر این شهرستان آماده می‌کند.

مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال جام دهه فجر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: تیم فوتسال بسیج رسانه آستارا برای نخستین بار در این شهرستان تشکیل شده و در سایر مسابقات نیز حضور خواهد داشت.

وی هدف از تشکیل تیم بسیج رسانه را ایجاد صمیمیت و برادری بین خبرنگاران عنوان کرد و افزود: در کنار تخصص و رسالت خبرنگاری باید فضای سلامتی تن، جسم و روح را فراهم کنیم.

ناصری زارع از حمایت های فرمانده سپاه ناحیه آستارا، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس اداره ورزش و جوانان آستارا در تشکیل این تیم ورزشی تقدیر و تشکر کرد و گفت: برای حضور فعال این تیم در سایر مسابقات نیازمند حمایت هستیم تا بتوانیم حضوری پررنگ در مسابقات داشته باشیم.

گفتنی است، تیم بسیج رسانه بندر آستارا با 8  بازیکن یک مربی و سرپرست در حال آمادگی خود برای حضور قدرتمندانه در جام دهه فجر شهرستان می باشد.

ارسال نظرات