خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
همزمان با روز حماسه و ایثار مردم ورزنه برگزار می شود؛
همزمان با روز ۱۲ اسفند ۹۵، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سرداران و ۱۸۸ شهید بخش بن رود با حضور آحاد مردم ولایتمدار برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۱۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، پیش از ظهر امروز جلسه ای به منظور بزرگداشت امامزاده میر زین العابدین(ع)، یادواره سرداران، ۱۸۸شهید  و دو شهید گمنام بخش بن رود با حضور مسئولان در دفتر امام جمعه ورزنه برگزار شد.

امام جمعه شهر ورزنه با بیان اینکه باید یاد شهدا و بزرگداشت امامزادگان، برای نسل های امروزی در حد برگزاری برنامه های وسیع گرامی داشته شود، گفت: مسائل فرهنگی، عبادی و معنوی باید به وضوح در برنامه های سال برگزار شود تا بتوان ابعاد فرهنگی دینی را در کنار توسعه گردشگری تقویت کنیم.

مسئول اوقاف و امور خیریه بن رود، گزارشی در خصوص بقاع متبرکه بخش و طرح توسعه امامزاده و مسائل مربوط به آن ارائه کرد و آمادگی اوقاف و امور خیریه را در برگزاری مراسم بزرگداشت امامزاده میر زین العابدین(ع)، یادواره سرداران، ۱۸۸شهید و دو شهید گمنام بخش بن رود به منظور هر گونه همکاری برای برگزاری همایش اعلام کرد.

مقرر شد به منظور برگزاری کنگره سراسری امامزاده از طریق دفتر امام جمعه درخواستی صورت و از طریق اداره اوقاف و امور خیریه پیگیری لازم شود.

زمان این برنامه مهم، همزمان با روز حماسه و ایثار مردم شهر ورزنه در تاریخ ۱۲ اسفند ۹۵ در محل امامزاده میرزین العابدین(ع) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها