خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
هشتمین یادواره شهدای روستای دستجرد و اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد کامران با حضور فرمانده بسیج ناحیه امام علی(ع)، مسئولین منطقه و حضور با شکوه مردم ولایت مدار جرقویه علیا در گلزار شهدای روستای دستجرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۱۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، هشتمین یادواره شهدای روستای دستجرد و اولین سالگرد شهادت محمد کامران شهید مدافع حرم بعد از ظهر امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)، جمعی از مسئولین منطقه و حضور با شکوه مردم ولایت مدار جرقویه علیا در گلزار شهدای روستای دستجرد برگزار شد.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) در سخنانی با اشاره به امنیت کشور گفت: امنیت کشور مدیون خون شهدا و همچنین یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است و اگر امروز ایران اسلامی در برابر جهانیان با اقتدار ایستاده و تأثیر گذار در نهضت های مردمی بوده، از حرکت انقلابی ما درس می گیرند.

حسن عجمی ادامه داد: اگر امروز کشورمان در بحث اختراعات و اکتشافات هم ردیف کشورهای پیشرفته در حال رشد می باشد و اگر در بحث سلامت، توریسم سلامت در منطقه خاورمیانه هستیم و در بحث ساخت انواع اسلحه و موشک خودکفا و می توانیم به اسرائیل و دشمنان خودمان بگوییم که اگر دست از پا خطا کردید کشورتان را با خاک یکسان می کنیم، همه این اقتدار از دستاورد های دفاع مقدس و خون شهداست و همه ما وظیفه داریم از این دستاوردها دفاع و پاسداری کنیم.

وی در ادامه با اشاره به موضوع ولایت افزود: ولایت استمرار حرکت انبیاء بوده و در زمان اول انقلاب وقتی امام خمینی(ره) هر دستوری که می دادند همه آن را اجرا می کردند، حتی پسر ۱۳ ساله نیز در جنگ از گفته امام خود پیروی کرد و در برابر دشمن ایستاد و به شهادت رسید، این به علّت فهم بالا و تقوای واقعی بوده و امروز هم که مقام معظم رهبری سکان دار این انقلاب هستند باید همه از ایشان تبعیت کنیم تا به انقلاب آسیبی نرسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) با اشاره به تأثیر فرمایشات مقام معظم رهبری در افکار مردم حتی دشمنان گفت: دشمنان ماه ها با هم فکری نقشه هایی را علیه کشور ایران طراحی می کنند ولی رهبر با یک سخنرانی همه این نقشه ها را ار بین می برد که نمونه آن ها را در ۹ دی و فتنه ۸۸ دیدیم.

عجمی با اشاره به وصیت نامه شهید محمد کامران تأکید کرد: این شهید بزرگوار در وصیت نامه خود به خواهران و برادران توصیه کرده که نکند مثل مردم کوفه بی وفا شوید و رهبر خود را تنها بگذارید پس همه ما باید به توصیه های شهیدان عمل کنیم و از حد شعار دادن عبور کنیم.

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی دشمن در تحریم کشور به تنگ آمدن مردم در اقتصاد بوده که به قوه الهی در این موضوع نیز شکست خورد و مردم با پیروی از فرمایشان رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی از این نقشه شوم دشمن سر بلند بیرون آمدند.

این فرمانده نظامی در پایان گفت: دشمن با شکست در طرح های خود ساکت نمی نشیند و امروز مسئله نفوذ را طراحی کرده و همه مردم و مسئولین باید این موضوع را جدی بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها