خبرهای داغ:
رزمایش پدافند غیر عامل به منظور افزایش توان نیروهای کارگر در روز چهارشنبه ۶ بهمن در منطقه جرقویه سفلی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۴۱۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، فرمانده بسیج شرکت قارچ یکتای سپاهان در گفتگو با بسیج، با اشاره به اینکه تلاش و حمایت از سلامت و ایمنی جامعه کارگری از اهداف شاخص بسیج ادارات، کارخانه جات و اصناف شرق اصفهان است، گفت: رسیدن به هدف مهمی که در بسیج اصناف دنبال می شود، ما را بر آن داشت تا فراتر از برخی مانور های منطقه ای، نسبت به برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل اقدام کنیم.

مصطفی شفیع زاده اظهار کرد: به همین مناسبت روز چهارشنبه ۶ بهمن، اولین رزمایش پدافند غیرعامل با همکاری شرکت قارچ یکتای سپاهان و حوزه بسیچ کارگری شهید لاجوردی در منطقه جرقویه سفلی با حضور کارگران و مسئولان ذیربط برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف عمومی این رزمایش افزود: افزایش سطح همگانی و آمادگی دستگاه های اجرایی، پایداری و تداوم چرخه خدمات و تولید زیرساخت ها، کاهش آسیب پذیری و حفظ زیرساخت و همچنین تصمیم گیری مسئولان در زمان بحران از جمله اهداف عمومی پدافند غیرعامل است.

روابط عمومی شرکت قارچ یکتا با بیان اینکه آمادگی کارگران در همه شرایط و زمان ها جزئی از اهداف تخصصی محسوب می شود، گفت: آمادگی کارگران در زمان بحران و بلاهای طبیعی، گفتمان و فرهنگ سازی و ترویج مفاهیم مشارکت کارگری از جمله اهداف تخصصی رزمایش جاری است.

وی برگزاری رزمایش را در دو مرحله تئوری و عملی عنوان کرد و افزود: حادثه هیچ گاه خبر نمی کند و در این رابطه توان مقاومتی کارگران و مسئولان باید در همه زمان ها سنجیده شود تا بتوان پیشگیری خوبی در حوادث و بلایا از تلفات بسیار داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها