فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا(ع)گفت: نگاه فرهنگی در ناحیه حمزه سیدالشهداء (ع) نگاه جهادی است و پایوران قرارگاه فرهنگی با نگاه جهادی در حال خدمت می باشند.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۸۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ سرهنگ پاسدار سهیل گرشاسبی در جلسه قرارگاه فرهنگی ناحیه حمزه سیدالشهداء با تاکید بر اهمیت قرارگاه جهاد فرهنگی گفت: نگاه فرهنگی در ناحیه حمزه سیدالشهداء (ع) نگاه جهادی است و پایوران قرارگاه فرهنگی با نگاه جهادی در حال خدمت می باشند.

گرشاسبی در مورد تشکیل دیگر قرارگاه های ناحیه حمزه سیدالشهداء (ع) گفت: در ناحیه حمزه سیدالشهداء (ع) علاوه بر قرارگاه فرهنگی ، قرارگاه پشتیبانی ، قرارگاه عملیاتی و قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر در حال فعالیت هستند.

گرشاسبی در مورد قرارگاه جهاد کبیر بیان کرد: در راستای دستیابی به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در این ناحیه این قرارگاه تاسیس شده است و به حمدالله با پیگیری های این قرارگاه و سرکشی های منظم به پایگاه های بسیج منطقه و ایجاد بستری مناسب جهت ترویج فرهنگ انقلابی گری ، گام های موثری طی شده است.

عضو شورای فرهنگی منطقه 9 تهران از تاسیس مجتمع فرهنگی تربیتی حمزه سیدالشهداء (ع) خبر داد و گفت: تلاش کردیم تمامی ظرفیت ها را ارتقا دهیم و در این رستا طرح اردوگاهی تربیتی و آموزشی را تعریف کردیم ، در طرح اردوگاهی با احداث سالن فوتسال ، والیبال ، تیراندازی ، بدنسازی و پینت بال برنامه های فرهنگی ، ورزشی و تربیتی انجام خواهد شد.

گرشابی با تاکید بر فعالیت موسسات فرهنگی سپاه گفت :کار اصلی موسسه فرهنگی تولید محتوا است که این محتوا در اتاق های اندیشه ورز تولید می شوند . گروهای سرود ناحیه کار های خوبی انجام داده اند و تاکنون کارهای سرودناحیه ،در شبکه افق پخش گردیده است و در بخش محتوایی ، تولیداتی نظیر کاریکاتور ، کارتون ، انیمیشن ، نشریه الکترونیکی فاران در حال تولید است که تمامی تولیدات توسط خود نیروهای بسیجی منطقه 9 به صورت مخلصانه انجام می گیرد. و به دنبال گسترش فعالیت این عزیزان هستیم .

منبع؛شباب
ارسال نظرات