خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی قاینات خبر داد

آغاز ثبت نام راهیان نور دانشجویی در شهرستان قاینات

مسئول دفتر بسیج دانشجویی قاینات گفت: دانشجویان علاقه مند به اردوی راهیان نور می توانند تا 1 اسفند ماه با مراجعه به پایگاههای بسیج دانشگاهها و یا دفتر بسیج دانشجویی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .
کد خبر: ۸۸۱۲۳۷۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان قاینات  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اعلام آغاز ثبت نام اردوی راهیان نور دانشجویی گفت: راهیان نور یکی از تاثیرگذارترین برنامه های فرهنگی است که هر سال بسیاری از دانشجویان را به سوی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سوق می‌دهد.

اکبری با اشاره به سخنان امام خامنه ای (مدظله العالی) و توجه ویژه ایشان به این کار فرهنگی و ارزشی بزرگ گفت: امام خامنه ای(مدظله العالی) تا کنون چندین بار از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید داشته اند.

وی افزود: ایشان مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را زیارتگاه خواندند و یکی دیگر از دلایل حضور خود در این مناطق را قدردانی از زائران و بازدید کنندگان این مناطق برشمردند و تأکید فرمودند "این سنت بسیار ستودنی و حرکت با برکت که از چند سال پیش در قالب کاروانهای راهیان نور آغاز شده، باید همچنان ادامه یابد."

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهید مفتح قاین با بیان این که این حرکتهای فرهنگی می تواند بر قشر جوان وبه خصوص دانشجویان بسیار تاثیر گذار باشد گفت: درهمین راستا بسیج دانشجویی شهرستان قاین همانند سال های گذشته با برنامه ریزی انجام شده چندکاراوان برادران وخواهران را در اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهد کرد.

اکبری با بیان این که دانشجویان علاقه مند به اردوی راهیان نور می توانند تا 1 اسفند ماه با مراجعه به پایگاههای بسیج دانشگاهها ویا دفتر بسیج دانشجویی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند گفت: اعزام کاروان ها در نیمه دوم اسفند خواهد بود و خواهران در 17اسفند و برادران نیز 21اسفند اعزام خواهند شد.

آغاز ثبت نام راهیان نور دانشجویی در شهرستان قاینات 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار