خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب از عضویت قطعی و تثبیت نوجوان بدمینتون باز میاندوآبی در اردوی تیم ملی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۵۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، پرهام خانزاده ورزشکار نوجوانان بسیجی پایگاه شهید مروی از حوزه 3شهید باکری و شایسته بدمینتون میاندوآب که سابقه حضور در اردوی تیم ملی را نیز پیش از این داشت، پس از دعوت به دور جدید اردوی تیم ملی بدمینتون جمهوری اسلامی ایران، به عنوان عضو قطعی انتخاب شد.

حبیب مظاهر اسماعیل پور گفت: این ورزشکار نوجوان و شایسته میاندوآبی در اردوی تیم ملی نوجوانان که از آبان ماه آغاز شد به همراه سایر ورزشکاران شرکت کرد و توانست با جلب رضایت و اعتماد مربیان تیم ملی، به عنوان عضو اصلی و قطعی انتخاب شود.

وی با بیان اینکه خانزاده اردوی تیم ملی را با موفقیت به پایان رساند، افزود: این ورزشکار نوجوان میاندوآبی در تاریخ بدمینتون آذربایجان غربی نخستین کسی است که به عضویت تیم ملی در می آید.

اسماعیل پور تصریح کرد: خانزاده در میاندوآب زیر نظر محرم طلایی، مربی و رئیس هیئت بدمینتون تمرینات خود را پیگیری می کند و درطول دوران فعاليت ورزشي با کسب مقامهاي برتر استاني و کشوري توانسته است نظر مربيان و کادر فني تيم ملي بدمينتون جمهوري اسلامي ايران را جلب و به اردوي تيم ملي راه يابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب اظهار کرد: علاوه بر خانزاده، در سال های گذشته و امسال نیز ورزشکارانی در رشته های انفرادی و تیمی از شهرستان میاندوآب با درخشش در مسابقات کشوری و استانی به عضویت تیم ملی در آمده اند.

ارسال نظرات