فرمانده انتظامی غرب استان تهران در گفتگو با>>بسیج>>:
فرمانده غرب استان تهران در گفتگو با بسیج،ازکشف500میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب استان تهران،درطی سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۸۸۱۲۳۴۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروز سردار خانچرلی در گفتگو با <<بسیج>>اظهار داشت:طي سال جاري، ماموران انتظامي غرب استان تهران با اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا موفق به شناسايي چندين محل، انبار، سوله و سردخانه و همچنين توقيف 529 دستگاه خودروي حامل کالاي قاچاق شدند.


وي افزود: مأموران با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي در اين مدت، محل هاي دپوي کالاهاي قاچاق را در شهرستان هاي "قدس" ، "ملارد" ، "اسلامشهر" ، "بهارستان" ، "شهريار" و "رباط کريم" شناسايي و پس از کسب مجوز قضائي مورد بازرسي قرار دادند.
 

فرمانده انتظامي غرب استان تهران،با اشاره افزايش 77 درصدي کشف کالاي قاچاق نسبت به مدت مشابه در سال قبل، تصريح كرد: با اجراي اين طرح، انواع کالاي هاي قاچاق از قبيل: لوازم خانگي، البسه، سيگار، پتو ، لوازم آرايشي بهداشتي و کولر گازي توسط ماموران پليس کشف شد. 


 
سردار خانچرلي  در این گفتگو بيان داشت: کشف داروهاب غيرمجاز ،چاي، فيلتر روغن، انواع لوازم آشپزخانه و ساير کالاهاي قاچاق از ديگر توفيقات پليس در عرصه مبارزه با کالاي قاچاق طي سال جاري بوده است.
 


اين مقام ارشد انتظامي، ارزش ريالي کالاهاي قاچاق کشف شده طي اين مدت را 500 ميليارد و 211 ميليون ريال عنوان و تصريح کرد: همچنين820 پرونده در اين راستا تشکيل و جهت رسيدگي به مراجع قضائي ارسال شده است.


 
سردار خانچرلي با اشاره به اين که در اين زمينه يک هزار و 86 قاچاقچي دستگير شدند، بيان داشت: متهمان با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

 

فرمانده انتظامي غرب استان تهران عنوان کرد: با توجه به ويژگي هاي خاص مناطق غرب استان تهران و دارا بودن باغات و سوله هاي متعدد، جاذبه و زمينه براي دپوي سوخت قاچاق در اين منطقه وجود دارد که به همين جهت، پليس غرب استان تهران برنامه ويژه اي براي مقابله با اين امر در نظر گرفته و به صورت مستمر طرح هاي کنترلي مبارزه با کالاي قاچاق را در دستور کار خود قرار مي دهد.

 

سردار خانچرلی،در پايان این گفتگو،با بيان اينکه پديده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه مي زند، خاطرنشان کرد: تمام سعي و تلاش پليس بر اين است با همکاري و همدلي مردم و ديگر سازمان هاي مرتبط بتواند اين پديده را به حداقل رسانده و آن را به صورت ريشه اي برطرف کند.

ارسال نظرات