کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با «بسیج»:
بیگدلی با بیان اینکه ترامپ توانایی مقابله با مسلمانان را ندارد، گفت: رئیس جمهور آمریکا فقط قدرت محدود کردن مسلمان در امریکا را دارد اما باید بداند که چنین مواضعی به ضرر این کشور تمام می شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۲۵۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
علی بیگدلی کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به مواضع ترامپ نسبت به برجام گفت: ترامپ ادعا کرده بود که برجام را پاره خواهد کرد اما چنین اظهاراتی از فردی که تجربه کار سیاسی ندارد، عجیب نیست اما چیزی که حائز اهمیت است،لزوم آمادگی ایران برای هرگونه اقدام ترامپ در خصوص برجام است.
 
وی ادامه داد: ترامپ در سخنرانی اخیر خودش، حرف هایی را به زبان آورد که به نظر می رسد این حرف ها به دلیل خوشحال کردن دل اسرائیلی ها بوده است و وی نمی تواند مواضع تندی در خصوص مسلمانان بگیرد، هر چند فقط توانایی محدود کردن مسلمان در امریکا را دارد اما باید بداند که چنین موضوع گیری هایی به ضرر آمریکا تمام می شود.
 
کارشناس مسائل بین الملل در پایان خاطر نشان کرد: نگاه دولت ترامپ به خاورمیانه، مقابله غیرمستقیم با تروریست های تفکیری است و احتمال دارد که آمریکا با باج دهی به روسیه، از او بخواهد که مقابل تروریست ها ایستادگی کند و طبق گفته های ترامپ مشخص است که وی برنامه ای برای اعزام ارتش به این کشور را ندارد.

ارسال نظرات