کارشناس سیاسی در نشست سیاسی پایگاه آسیه از ناحیه روح الله یزد:
به منظور ارتقاءبینش سیاسی بسیجیان؛نشست سیاسی پایگاه آسیه از حوزه معصومیه(س)ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۲۲۴۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛نشست سیاسی با حضور گلزار از هادیان سیاسی ناحیه روح الله یزد در پایگاه آسیه حوزه خواهران معصومیه(س) برگزار شد. 

در این برنامه که موضوع آن عزت ملی بود گلزار گفت: متاسفانه برخی از مسئولین ارشد کشور مقهور غرب هستند و ایرانی را در انجام کارهایش ناتوان می دانند. 

وی بیان کرد: یک از وزرای ما در یک از دانشگاههای مهم کشور با تحقیر نیروهای نظامی ایران اعلام کرد "آمریکا می تواند با یک موشک کلیه تجهیزات نظامی مارا از بین ببرد". در حالی که ما هشت سال جنگ را پشت سر گذاشته ایم، آنهم جنگی که آمریکا و اروپا و تعداد زیادی از کشورهای عربی حامی آن بودند. در مصاحبه ای یکی از مسئولین ارشد کشور با تحقیر توانایی ایرانیان می گوید " ما فقط توانایی پختن آبگوشت بزماش را داریم" در صورتی که ما صنایع و فناوری های مهمی چون هسته ای، موشکی، نانو تکنولوژی، ماهواره و . . . را تولید کرده ایم. در یکی از همایشها نیز وزیر دیگری مدیریت مدیران کشور را تحقیر می کند و می گوید ما باید از خارج مدیر وارد کنیم. ولی ما تمام صنایع و فناوری های پیشرفته چون هسته ای، موشکی ، ماهواره و نانو را با مدیران توانمند داخلی ایجاد و مدیریت می کنیم.

 گلزار ادامه داد: وقتی وزرا و مسئولین ارشد کشور توانایی های داخلی را مسخره می کنند و به جوانان این کشور باور ندارند و دامان غرب، بخصوص آمریکا را راه نجات می داند باید آمادگی هرگونه ذلت را داشته باشیم. زیرا هر جامعه ای که به توانایی های خودش باور نداشت، ذلیل و برده دیگران خواهد شد.

این هادی سیاسی افزود: برای اینکه پیشرفت کنیم باید در انتخاب مسئولین کشورمان دقت کنیم. تمام کشورهایی که پیشرفت کرده اند مسئولین کارامدی را برای کشورشان انتخاب کرده اند و این کار نیاز به فکر و تحقیق برای انتخاب مسئول شایسته دارد و بدون فکر و تحقیق تحقق نمی یابد.

ارسال نظرات