مجمع عمومی فوق العاده ی خانۀ مطبوعات استان زنجان 13 بهمن ماه سالجاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۸۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر خانۀ مطبوعات استان زنجان با اشاره به برگزاری مجمع عمومی فوق العادۀ خانۀ مطبوعات استان زنجان در 13 بهمن ماه گفت: پیرو بخشنامۀ اخیر اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای تغییر بندهایی از اساسنامۀ خانۀ مطبوعات، مجمع فوق العادۀ خانه روز چهارشنبه 13 بهمن ماه از ساعت 16 در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می شود.

یوسف ناصری از اعضای دارای حق رأی خانۀ مطبوعات استان خواست با شرکت در این مجمع، تغییرات اساسنامه را تصویب نمایند.

وی از اعضایی که نمی توانند در این مجمع حضور یابند نیز خواست با دادن وکالت به یکی از اعضای دارای رأی، در این مجمع شرکت نمایند.

ناصری با اشاره به اینکه در بخشنامۀ اخیر معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر برگزاری الکترونیک و همزمان انتخابات خانه های مطبوعات سراسر کشور تأکید شده است، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، از این به بعد نحوۀ عضوگیری و انتخابات هیأت مدیره به صورت الکترونیک خواهد بود.

مدیر خانۀ مطبوعات استان زنجان اضافه کرد: بعد از برگزاری مجمع فوق¬العاده 13 بهمن، دیگر مراحل برگزاری انتخابات اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است، خانۀ مطبوعات استان زنجان 126 عضو دارد که 73 نفر از آنان عضو دائم و دارای حق رأی و 53 نفر عضو افتخاری می باشند.

ارسال نظرات