خبرهای داغ:
مسئول نظارت و بازرسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد
مدير نظارت و بازرسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: محور اساسی برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سراسر استان، نهادینه کردن تذکر لسانی در سطح جامعه است.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۴۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
به گزارش روابط عمومی ستاداستان مسئول نظارت و  بازرسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، در طرح نظارت و بازرسي از شهرستانها در  ستاد امر به معروف و نهی از منکر دشت آزادگان به تشریح اولویت‌های برنامه ای این ستاد پرداخت.
‎جانشين دبير ستاد امربه معروف و نهي از منكر استان با تقدیر از زحمات اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر دشت آزادگان، از محورها و برنامه هاي سال تدوین شده برای اجرای برنامه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.
‎وی تأکید کرد: محور اساسی برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سراسر کشور، نهادینه کردن تذکر لسانی در سطح جامعه است.
‎سروستاني گفت: باید کاری کنیم که مردم بی‌تفاوت نباشند و در برابر کم رنگ شدن ارزش‌های اسلامی در جامعه سکوت نکنند و تذکر بدهند.
‎این مقام مسوول، عرصه تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر را گسترده دانست .

در ادامه اين طرح نظارتي ، مسئولين معاونت هاي ستاد امربه معروف استان با مسئولين ستاد شهرستان دشت ازادگان به بحث و بررسي عملكرد شهرستان پرداختند.

طرح نظارت و بازرسي از شهرستان ها به صورت برنامه اي تدوين شده در سراسر ستادهاي تابعه استان خوزستان صورت مي پذيرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها