امیدواریم با تأسیس دفتر مهرانه در تکاب در کاهش درد و رنج بیماران سختی‌کشیده مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان مثمرثمر باشیم.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۳۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نائب رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه در تکاب طی بازدید از کلینیک تخصصی این انجمن با بیان این‌که به شخصه معتقدم امکانات درمانی تهران و ارومیه نیز نمی‌تواند در حد مهرانه زنجان باشد، گفت: متأسفانه با توجه به محرومیت حاکم بر تکاب، دلسوزان و خیران این شهرستان تصمیم گرفتند تا به منظور حمایت از بیماران مبتلا به سرطان از همجواری با زنجان و بهره‌مندی از پتانسیل انسانی و درمانی این استان با مسئولان مهرانه برای پذیرش بیماران تکابی و ارائه خدمات شیمی‌درمانی و رادیوتراپی به آنان رایزنی کنند.

اسماعیل هادی با بیان این‌که به شخصه معتقدم امکانات درمانی تهران و ارومیه نیز نمی‌تواند در حد مهرانه زنجان باشد، تصریح کرد: امیدواریم با تأسیس دفتر مهرانه در تکاب در کاهش درد و رنج بیماران سختی‌کشیده مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان مثمرثمر باشیم.

وی با اشاره به کمک‌های مالی مطلوب خیران تکاب به این دفتر به جهت ارائه خدمات به بیماران مبتلا به سرطان شهرستان عنوان کرد: دفتر مهرانه در تکاب در 23 دی ماه سال جاری به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد ولی خوشبختانه در این مدت کوتاه نیز مساعدت‌های مالی خیران قابل قبول بوده است.

نائب رئیس هیئت اجرایی دفتر مهرانه در تکاب با بیان این‌که دفتر مهرانه در تکاب در راستای رسالت‌های مهرانه برنامه‌های خود را عملیاتی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: خیران تکابی از این‌که بیماران مبتلا به سرطان تکابی تحت پوشش مهرانه زنجان در مراکز درمانی به صورت رایگان شیمی‌درمانی خواهند شد خرسندند.

ارسال نظرات