32 آتش نشان جديد كه از طريق آزمون جذب شده‌اند به زودي به آتش نشاني زنجان ملحق مي‌شوند.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۲۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در كارگروه امداد و آتش نشاني و خدمات ايمني ستاد مديريت بحران شهرداري زنجان گفت: 18 نفر از آتش نشان‌هاي جديدالورود كاردان آتش نشاني و 14 نفر نيز راننده هستند.

حبيب يگانه تعداد ايستگاه‌هاي آتش نشاني موجود در شهر را 6 ايستگاه عنوان كرد و افزود: 27 خودروي سبك و سنگين آتش نشاني از جمله تجهيزات اين ايستگاه‌ها هستند. اظهار داشت:

وي آموزش را يكي از اقدامات اساسي دانست كه بايد در دستور كار قرار گيرد اظهار داشت: برگزاري آموزشهاي تخصصي براي آتش‌نشان‌ها و آموزش‌هاي عمومي براي شهروندان و كاركنان دستگاه‌هاي اجرايي و سازمان‌ها در دستور كار قرار دارد.

یگانه با تسلیت حادثه ناگوار مجتمع پلاسکوی تهران با بازماندگان آن ابراز همدردی کرد و گفت: این حادثه نشان داد باید برای مقابله با حوادث احتمالی اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه این حوادث موجب بروز خسارات جانی و مالی و روانی به جامعه می‌شود، افزود: باید با پیش بینی و تمهیدات لازم نسبت به پیشگیری از حوادث مشابه اقدام کرد.

شهردار زنجان تاکید کرد: خسارات روانی تحمیل شده بر شهروندان در این حوادث قابل جبران نیست و باید به سلامت روحی و روانی شهروندان توجه ویژه صورت گیرد.

وی این حادثه را یکی از حوادث غمبار عنوان کرد و گفت: جانفشانی آتش نشان‌های حاضر در این حادثه قابل تمجید است؛آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان حادثه داریم.

یگانه بر ضرورت هماهنگی دستگاه ها و نهادهای مختلف برای مدیریت بحران تاکید کرد و اظهار داشت: مدیریت بحران در شهر نیازمند همکاری و هماهنگی همه نهادهای تاثیرگذار است.

ارسال نظرات