مسئولین و دانش آموزان سروآبادی در معیت معلمان خویش با حضور در ایستگاه آتش نشانی این شهر با جان باختگان حادثه پلاسکو و خانواده هایشان ابراز همدردی و به مقام شامخ شهدای این حادثه ادای احترام نمودند.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۱۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، تعدادی از مسئولین شهرستانی و بسیج دانش آموزی شهرستان سروآباد با حضور در ایستگاه مرکزی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سروآباد و اهدای دسته گل به آتش‌نشان غیور، از مقام شامخ شهدای آتش‌نشانی که در حادثه تکان‌دهنده آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو تهران جان باختند،ادای احترام نمودند.

 

علی مفاخری فرماندار شهرستان سروآباد گفت: آتش‌نشانان به عنوان خط مقدم مقابله با بحران جان عزیز خویش را برای نجات جان دیگران در معرض آسیب قرار دادند و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

 

محمد عزیزی رئیس اداره ی آموزش و پرورش سروآباد نیز در این مراسم اقدام متعهدانه آتش‌نشان غیور کشورمان در حادثه ی پلاسکو را ستودنی دانست و افزود: ایثار و فداکاری این عزیزان برای نجات مردم تحسین و تالم همگانی را به دنبال داشت و همه این تلاش مجاهدانه را می‌ستایند.

 

سید عرفان حسینی شهردار سروآباد نیز طی سخنانی ضمن تمجید از حس مسئولیت و هم دردی حاضرین، حضور مهمانان گرامی را در ایستگاه آتش نشانی سروآباد گرامی داشت.

 

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان حادثه پلاسکو اظهار کرد: این حادثه تلخ هشداری برای همه مسئولین بود که در زمینه ایمن سازی محل زندگی مردم که جزو حقوق شهروندی است برنامه ریزی های دقیق تری صورت دهند.

 

حسینی ضمن تأکید بر اینکه در ضوابط ایمنی در ساختمان‌ها و مراکز تجاری نباید مماشات صورت بگیرد، گفت: قوانین و ضوابط در زمینه اجرای ایمنی در مراکز و ساختمان‌ها کم نیست بلکه در اجرا مشکل وجود دارد

 
ارسال نظرات