سرگرد مهدوی،بیان کرد: در همایش" هم افزایی سازمان های امدادی در مدیریت بحران های طبیعی استان ایلام ؛فرصت ها و چالش ها" پنچ کارگروه اصلی تشکیل می شود که هر کارگروه دارای مسئول و رده است که در پایان مسئول کارگروه بیانیه خود را قرائت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۰۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سرگرد مهدوی" مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در خصوص همایش " هم افزایی سازمان های امدادی در مدیریت بحران های طبیعی استان ایلام ؛فرصت ها و چالش ها" گفت: برگزاری این همایش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به ندرت این گونه همایش ها در سطح کشور برگزار می شود.

وی، عنوان کرد: در این همایش علمی پژوهشی ما باید راهکارها و پیشنهادهای افراد توانمند در سطح استان را جمع آوری و آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

سرگرد مهدوی، چگونگی برداشتن قدم اول در حل بحران را مهم قلمداد کرد و گفت: قدم اول در حل بحران این است که همه ادارات بخصوص مدیریت بحران استان باهم همکاری لازم را داشته باشند و چگونگی برداشتن قدم اول بسیار مهم است.

 وی، تصریح کرد: ما باید از اینگونه همایش ها که در سطح استان برگزار می شود نهایت استفاده را ببریم و و راهکارهای اساسی را که در این همایش ها ارائه می شود دسته بندی کنیم .

مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد:  وظیفه ما در برگزاری این همایش  ایجاد پنج کارگروه اصلی و دعوت از اساتید علمی و مجرب است که نظرات خود را بیان کنند

وی، ادامه داد: در این همایش پنچ کارگروه اصلی تشکیل می شود که هر کارگروه دارای مسئول و رده است که در پایان مسئول کارگروه بیانیه خود را قرائت خواهد کرد.

 

ارسال نظرات