معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان:

افتتاح 5 پروژه همزمان با گرامیداشت دهه فجر امسال

با توجه به اینکه این پروژه ها با مشکلات پیمانکاری مواجه نیستند، با برنامه ریزی های صورت گرفته 5 پروژه از این مجموعه، در دهه فجر سالجاری افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۲۱۰۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در بیست و ششمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با بیان اینکه هم‌ اکنون 60 پروژه در بخش های مختلف در سطح استان فعال و در دست پیگیری می باشد، گفت: با توجه به اینکه این پروژه ها با مشکلات پیمانکاری مواجه نیستند، با برنامه ریزی های صورت گرفته 5 پروژه از این مجموعه، در دهه فجر سالجاری افتتاح خواهد شد و 80 درصد این پروژه ها نیز در 6 ماهه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

جواد رحمتی همچنین در خصوص اجرای پروژه سایبر سیتی در استان زنجان افزود: هنوز مجوزهای زیست محیطی لازم برای اجرای این طرح اخذ نشده است.

وی با اشاره به اینکه زمین مورد نظر برای استقرار پروژه سایبر سیتی بدون اخذ مجوزهای لازم از سازمان محیط زیست استان کلنگ زنی شده است، افزود: باید در کنار اخذ مجوزهای لازم، اقدامات مربوط به زیرسازی و آماده سازی پروژه نیز به طور همزمان پیگیری شود.

معاون استاندار زنجان خاطر نشان کرد: هم‌ اکنون که این زمین کلنگ زنی شده و تابلو مشخصات آن نیز در محل اجرای آن نصب شده است، باید زیرساخت های لازم برای استقرار این شهرک به طور کامل فراهم گردد و مابقی اقدامات و مراحل نیز با جدیت پیگیری شود تا در آینده مشکلی برای روند اجرای آن به وجود نیاید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار