ساخت مستند و تدوین کتاب شهید شاخص بسیج کارگری استان در شاهرود

مستند و تدوین کتاب شهید علیمحمد رضایی ابر شهید شاخص جامعه کارگری استان در شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۸۸۱۲۰۸۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت سازمان بسیج کارگری کشور و حوزه بسیج کارگری الغدیر شاهرود مستند و کتاب زندگی شهید شاخص کارگری استان سمنان، شهید علیمحمد رضایی ابر در حال انجام است.

حسن لطفی فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به تهیه کتاب زندگی شهید علیمحمد رضایی ابر به عنوان شهید شاخص بسیج کارگری استان اظهار کرد: کار ساخت مستند و تدوین کتاب توسط موسسه فرهنگی هنری رسول آفتاب تهران و همکاری سازمان بسیج کارگری کشور و حوزه الغدیر شاهرود در حال انجام است.

وی افزود: نویسنده و مستند ساز کشور، جعفر کچوئی با حضور در شاهرود با خانواده و همرزمان این شهید به مصاحبه و گفت و گو پرداخته و تلاش کرد زوایای مختلف زندگی این شهید را بررسی نمود.

لطفی تصریح کرد: در این کتاب و مستند تلاش شده در خصوص زندگی فردی و اجتماعی این شهید و اهمیت قشر کارگری در جامعه و نقش قشر کارگری در دفاع مقدس توجه شده است و امیدواریم در آینده نزدیک این مستند و کتاب انتشار یابد و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

خاطر نشان می شود شهید علیمحمد رضایی ابر کارگر شرکت ذغالسنگ البرز شرقی شاهرود بوده که در سال 1364 در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از 21 سال به میهن بازگشت و در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار