رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کردستان
پشتیبانی از محصولات دانش‌محور و استفاده از ترکیب همه اقشار جامعه از جمله برنامه های سازمان بسیج علمی پژوهشی کردستان است.
کد خبر: ۸۸۱۲۰۷۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دکتر صابر میمنت آبادی،در دیدار نخبگان و فرهیختگان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: پشتیبانی از محصولات دانش‌محور و استفاده از ترکیب همه اقشار جامعه  از جمله برنامه های سازمان بسیج علمی پژوهشی کردستان عنوان کرد.
 
 
وی گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری به عنوان یک سازمان نخبه پرور در راستای تکیه‌ بر توان داخلی، حمایت علمی، مالی و حقوقی از مبتکرین و نوآوران را بعنوان یک اقدام اساسی و پایه ای برای توانمند سازی اقشار مختلف جامعه و جریان سازی گفتمان علمی در عرصه های ملی را سرلوحه کار خود قرار داده است.
 
 
 
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کردستان ادامه داد: این سازمان توانسته پس از ارزیابی و بررسی‌های انجام شده از میان ۳۱۱ طرح دریافتی ، تعداد ۱۱۲ طرح را تایید و مورد حمایت مالی قرار دهد.
 
 
میمنت آبادی افزود: یکی دیگر از برنامه های سازمان بسیج علمی پژوهشی برگزاری اردوهای جهادی ویژه نخبگان علمی می باشد که هدف از انجام این برنامه استفاده از ظرفیت نخبگان استان در پیشرفت مناطق کم برخوردار و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، ارائه راهکار برای حل معضلات و مسائل مناطق کم برخوردار و همچنین بهینه سازی منابع از طریق برنامه ریزی های راهبردی می باشد.
 
 

در پایان هر کدام از پژوهشگران و نخبگان کردستانی به بیان دیدگاه‌هاومشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

 
ارسال نظرات