در دیدار نخبگان و فرهیختگان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کردستان

نخبگان و پژوهشگران سرمایه واقعی کشور/حمایت مسئولان از فعالیت‌های علمی جوانان

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مسئولان از فعالیت‌ها و برنامه‌های علمی جوانان و همچنین ایجاد بستر مناسب برای تبدیل اختراعات علمی به محصول حمایت کنند.
کد خبر: ۸۸۱۲۰۵۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار نخبگان و فرهیختگان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان به نقش موثر نخبگان در عرصه تولید علم اشاره و اظهار کرد: بین پیشرفت و موفقیت علمی و نخبگان هر کشور یک ارتباط نظام مند و مستقیم وجود دارد.
 
 
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: علم و دانش، سرمایه‌‌های بی‌نظیر هر جامعه‌ای هستند و ایران اسلامی از لحاظ امکانات، جغرافیا، منابع و مهمتر از همه نیروی انسانی کارآمد، زمینه جهش‌های علمی را دارد.
 

وی در ادامه به اهمیت علم از دیدگاه دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود:اسلام همواره بر فراگیری علم و دانش تاکید کرده و بر همین اساس مسلمانان باید در راستای علم آموزی همت گمارند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه کارهابایدرنگ و بوی الهی به خود بگیرند افزود:خداوند به همه چیز آگاه بوده و نوع اعمال و رفتار ما را محاسبه خواهد کرد.

حجت الاسلام شاهرودی در ادامه سخنان خود تصریح کرد:پیشرفت های علمی ، موشکی و تسلیحاتی ایران اسلامی مدیون رهنمودهاو هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش جوانان و بسیجیان فرهیخته ایست که دل در گرو پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در تمام عرصه ها دارند.

در پایان نماینده ولی فقیه در استان خواستار حمایت ها و پشتیبانیهای مسئولان از فعالیت‌ها و برنامه‌های علمی جوانان و همچنین ایجاد بستر مناسب برای تبدیل اختراعات علمی به محصول شد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار