مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان کرمان گفت : در شرایط جنگ اقتصادی ، کارگران امروز همان بسیجیان زمان جنگ تحمیلی هستند و کارفرمایان نیز فرماندهان این بسیجیان خدوم لذا با برگزاری جشنواره نخبگان بسیج کارگری به این رزمندگان و فرماندهان تنها توانسته ایم یک خسته نباشید بگوییم ، لذا همه ی مدیران در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره باید باتمام قوا وارد شوند.
کد خبر: ۸۸۱۱۸۵۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان،   جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری استان کرمان  با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه  اجتماعی ، سازمان تامین اجتماعی ، فرمانده بسیج کارگری مدیر کانون بازنشستگان مهر، مدیر اتاق تعاون و نمایندگان کارگری استان د در محل سالن ایثار کرمان بر گزار شد .

این جلسه با موضوعیت جشنواره نخبگان بسیج کارگری استان کرمان که  در مورخ ۹۵/۱۲/۸ به میزبانی گل گهر سیرجان برگزار می شود  ، تشکیل شد  .
حسین باقری فرمانده بسیج کارگری استان  کرمان ضمن ابراز تاسف از واقعه پلاسکو تهران و جان باختن آتش نشانان غیور ایرانی گفت : اگر امروز ایران اسلامی در برهه های تاریخی اثر گذار و خاطره ساز شده است به همت خون شهدا و همین رشادت های بی بدیل مردان و زنان در عرصه های  مختلف خدمتگذاری است .
فرمانده بسیج کارگری تصریح کرد : امروز شرایط اقتصادی ایران به شکلی است که نیازمند همت غیور مردان کارگرش است لذا برگزاری جشنواره نخبگان کارگری به پاس زحمات وتلاش این عزیزان برای پیش برد اهداف اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری ، برگزار می شود .
وی ادامه داد : بسیج فراجناحی است و وابسطه به هیچ قشر وجناحی خاص نیست بلکه نیرویی مردمی و انقلابی است و اگر کسی در مقابل آن قرار بگیرد ضد انقلاب محسوب می شود و اگر کسی در راه رشد اقتصاد ایران و رسیدن به اهداف مد نظر اقتصاد مقاومتی تلاش کند بسیجی نامیده می شود لذا بسیجی بودن هم محدود به کارت و حضور در پایگاه و غیره نیست.
باقری به منویات مقام معظم رهبری که هرکس حتی فکر خدمت به بسیج هم در ذهنش وجود داشته باشد، بسیجی است گفت : برگزاری جشنواره بسیج کارگری تنها برای ایجاد انگیزه و مطرح شدن کارگرانی است که همیشه در پشت صحنه خدمات و تلاش های اثر گذاری را از خود نشان می دهند و همیشه بزرگترین کار ها توسط آنان صورت می گیرد و حتی کوچکترین حمایت و قدردانی نیز  از آنان نمی شود .
فرمانده بسیج کارگری در پایان خاطر نشان کرد : جشنواره نخبگان کارگری مختص کارگرانی که یک طرح جدید را ارائه داده اند نیست زیرا گاهی یک طرح با استانداردهای جهانی فاصله دارد و حتی از نظر جهان آن ابتکار اصلا موضوع مهمی نیست اما همین کار در زمان تحریم های اقتصادی برای ایران یک سکوی پرتاب به حساب می آید لذا ما  ارزش گذاری به ابتکارات و طرح های نوآورانه کارگری در زمینه اقتصادی با هدف رشد اقتصاد مقاومتی را ارج می نهیم .
در ادامه رضا اسماعیلی مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن ابراز خرسندی  از آغاز بارش های زمستانه این نعمت الهی ، در استان کرمان  گفت : هر کارگری که امروز در واحد تولیدی کار می کند آن هم در زمانی که فشار اقتصادی زیادی از سوی دشمنان به اقتصاد ایران تحمیل می شود و همیشه باید منتظر یک پاتک جدید از سوی دشمن باشد ارزش کاریش اگر از رزمندگان زمان جنگ بیشتر نباشد کمتر هم نیست.
وی ادامه داد : در دوره ای که دشمن مشخص نیست و سلاح مورد نیاز برای جنگیدن با ضربات دشمن باید هر لحظه تغییر یابد کارگر ایرانی بیشترین سختی و تلاش را باید متحمل شود تا تولیدی را به ثمر برساند ، امروز کارگران در خط مقدمی هستند که تنها با مقاوت می توانند پیروز ی را به دست آورند .
وی ادامه داد : امروز شرایط به گونه ای است که باید هر روز منتظر این مسئله بود که کدام کارخانه خارجی و یا واردات کدام محصول به توان و تولید داخلی  ضربه وارد خواهد کرد .
اسماعیلی ادامه داد : برگزاری جشنواره نخبگان بسیج کارگری که در جهت رشد کارگران بسیجی در عرصه نوآورانه و خلاقانه شکل می گیرد به دلیل هدف والایی که دارد و ارزش گذاری که برای کارگران در طول سال آن هم یک بار ایجاد می شود هرگز موازی کاری با برنامه های اداره تعاون نیست زیرا کارگران تنها قشری هستند که هرگز دیده نشده اند  آن هم با وجود تمام تلاش ها و رشادت هایی که در عرصه اقتصاد انجام می دهند .
وی ادامه داد : تعامل بین واحد های کارگری باعث هم افزایی است به گونه ای که با برگزاری یک جشنواره تمام نخبگان کارگری با یکدیگر به بحث و  گفتگو می نشینند و هر کدام با شرایط کاری یک واحد دیگر آشنا می شود زیرا مشکلات هر واحد با دیگر واحد های تولیدی متفاوت است .
وی در پایان خاطر نشان کرد : در شرایط جنگ اقتصادی ، کارگران امروز همان بسیجیان زمان جنگ تحمیلی هستند و کارفرمایان نیز فرماندهان این بسیجیان خدوم لذا با برگزاری جشنواره نخبگان بسیج کارگری به این رزمندگان و فرماندهان تنها توانسته ایم یک خسته نباشید بگوییم ،  لذا همه مدیران در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره باتمام قوا وارد شوند .
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات