خبرگزاری بسیج: شهردار باقرشهر با حضور در ایستگاه شماره یک آتش نشانی باقرشهر، شهادت آتش نشانان ساختمان پلاسکو را به همکاران آتش نشانان تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۱۱۸۰۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقرشهر به همراه معاون اداری مالی، معاون اجرایی و مدیر روابط عمومی شهردرای باقرشهر به منظورعرض تسلیت به آتش نشانان به ایستگاه شماره یک آتش نشانی شهرداری باقرشهر رفتند .

سعید استاد فرج ضمن عرض تسلیت به جامعه آتش نشانان و خانواده محترمشان ، گفت : حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو ، ضایعه ای بسیار دردناک بود که با شهادت آتش نشانان ملت ایران در غم عمیقی فرو رفته و قلب همگان را به درد آورده است  .

وی در ادامه از حضور مردم شریف باقرشهر در ایستگاه آتش نشانی به منظور ابراز همدردی با خانواده آتش نشان تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت : مسئولین باید نظارت دقیق به بحث ایمن سازی ساختمان ها داشته باشند و در دادن مجوزهای مربوط به ساخت وساز سختگیری های لازم را اعمال نمایند تا از بروز حوادث ناگوار این چنینی جلوگیری شود .

شهردار باقرشهر شهادت آتش نشان غیور باقرشهری بهنام میرزاخانی را تسلیت گفت و عنوان کرد : متاسفانه در این حادثه دلخراش بهنام میرزا خانی جوان فداکار باقرشهری که در آتشنشانی تهران مشغول به فعالیت بوده است را از دست دادیم برای خانواده ایشان صبر جمیل از خداوند متعال خواستاریم .

ارسال نظرات