خبرگزاری بسیج:جلسه اندیشه ورزی بامحوريت فضای مجازی،با حضور اصحاب رسانه،در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان قدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۶۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج: عصر امروز جلسه اندیشه ورزی با محوریت فضای مجازی،به ریاست سرگرد    مهدي دریاب، معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان قدس و با حضور اصحاب رسانه در معاونت اجتماعی این شهرستان برگزار  و زمینه های توسعه همکاری اصحاب رسانه،با معانت اجتماعي ناجا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدای  این جلسه سرگرد مهدی  دریاب معاون اجتماعي نیروی انتظامی شهرستان قدس،ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه وتسلیت در پی به شهادت رسیدن جمعی از آتشنشانان در حادثه دلخراش پلاسکو،با اشاره به گسترش استفاده جوانان از فضای مجازی و آسیب هایی که بر اثر ناآگاهی موجب خسارت روحی و روانی و مشکلات اجتماعی برای آنها می شود، برآگاهی بخشی در خصوص این مخاطرات توسط رسانه ها تاکید کرد .

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان قدس، در ادامه تاکید کرد: در ماه گذشته، افزون بر ٤٠ خبر و گزارش مربوط به توفيقات ناجا در برخورد با جرائم توسط این معاونت تهیه و برای رسانه های مختلف شهرستان ارسال شده است .

 

دریاب در بخش دیگری از سخنانش در این جلسه، با تاکيد بر اينکه ايجاد و توسعه امنيت به‌تنهايي بر عهده پليس نيست، بيان کرد: مردم در تامين امنيت مطلوب سهم مهمي دارند و پليس براي تامين امنيت نيازمند مشارکت و همکاري مردم است.

 

مسئول معاون اجتماعی نیروی انتظامی در شهرستان قدس،ادامه داد:آموزش همگاني و مشارکت عمومي شهروندان از اقدامات ايجابی پليس محسوب مي‌شود.

 در ساماندهی معتادین نقش اصلی را شهرداری یر عهده دارد

در ادامه سرگرد دریاب در پاسخ به مطالبات مردمی مبني بر ساماندهی معتادین متجاهر اذعان داشت برخورد با معتادين متجاهر تنها بر عهده پلیس نیست و ساير دستگاهها نظير بهزيستي ، شهرداري ، فرمانداري و... نيز بايستي پليس را در اين راه ياري رسانند.

 

معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان قدس ادامه داد: در وظایف سازمان رفاه شهرداری به صراحت آمده است که برنامه‌ریزی به منظور حمایت از خدمات اجتماعی، روانی، مددکاری، پیشگیرانه و حمایتی از افراد آسیب‌دیده و در معرض آسیب‌های اجتماعی، با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و نهادهای مدنی ذیربط و همکاری همه نهادهای دولتی مرتبط از جمله وظایف سازمان رفاه است ،که می‌توان از آن نتیجه گرفت ،شهرداری نه تنها در این زمینه مسئولیت دارد ،بلکه محوریت دارد.

ارسال نظرات