در پی حادثه ساختمان تجاری پلاسکو و شهادت تعدادی از نیروی های خدوم و شجاع آتشنشان بسیج دانشجویی دانشگاه یزد پیام تسلیتی صادر کرد
کد خبر: ۸۸۱۱۷۳۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، در پی حادثه ساختمان تجاری پلاسکو و شهادت تعدادی از نیروی های خدوم و شجاع آتشنشان بسیج دانشجویی دانشگاه یزد پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بِسْمِٱللّهِٱلرَّحْمنِٱلرَّحِيمِ.«إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُمْ بُنْيانٌ مَرْصُوصٌ»
البته خدا آن مؤمنان را كه در صف جهاد مانند سد آهنين همدست و پايدارند، بسيار دوست مي دارد

بی شک هر حادثه و بلایی که در بلاد اسلامی و سرزمین مسلمانان اتفاق می افتد باعث رنجش دل و آزردگی خاطر می گردد.این ها همه امتحان های الهی هستند که به لطف پروردگار متعال ملل اسلامی از آنها پیروز و سربلند بیرون آمده و خواهند آمد.
حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران نه تنها یک حادثه، بلکه یک امتحان بزرگ برای فداکاران و آتش نشانان و جان بر کفان این عرصه بود که الحق و الانصاف پیروز و سربلند از این آزمایش بیرون آمدند و شهدایی که از این جمع تقدیم گردید خود نشان دهنده این ادعاست.
لازم به ذکر است مسئولین و مقامات کشور باید با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب موجبات اقدام و عمل را بدون چون و چرا و هیچ وقفه ای به گوش جان سپارند و در راستای تحقق سلامتی و نجات حادثه دیدگان تلاش بی شائبه داشته باشند.
بسیج دانشجویی دانشگاه یزد برای مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه آرزوی سلامتی و توقیق روزافزون و برای شهدا و جان باختگان این جمع طلب رحمت و مغفرت و همراه شدن با شهدای اسلام و اولیاالله می نماید.
امید است با عنایات حضرت حق و دعاهای حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) عاقبت بخیری و تندرستی زود به هنگام شامل حال این بزرگوارن شده و موجبات خرسندی و شادی ملت عزیز ایران را فراهم آورد ان شالله.
بسیج دانشجویی دانشگاه یزد
جمعه 1 بهمن ماه 1395
ارسال نظرات