خبرهای داغ:
امام جمعه شبستر در دیدار با پایوران و جمعی از بسیجیان سپاه شبستر، همه حرکتهای اسلامی و انقلابی بسیج در جهان اسلام را به برکت نهضت ابا عبدالله الحسین(ع) دانست و گفت: نهضت حسینی امروز درجهان سعادت دنیوی واخروی انسانها را رقم می زند و هرحرکت و نهضت و قیامی که برخاسته از تفکر حسینی باشد، قطعا پیروز است.
کد خبر: ۸۸۱۱۷۳۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده افزود: امروز بسیجیان جهان دراقصا نقاط جهان مجریان اصلی فرامین امام خامنه ای(مدظله العالی) هستند و در همه عرصه های مختلف پرچمدار صلح و معنویت هستند که این تفکر بسیجی باالهام از فرهنگ عاشورا مناسباتمختلف جهان را رقم می زند.

وی خاطر نشان کرد: امروز تفکر بسیج هیمنه پوشالی استکبارجهانی را درهم کوبیده و نقشه دشمنانانقلاب اسلامی را در حوزه های گوناگون برملاکردهو باعث نامیدی و یاس و ناکامی منافقین و امریکا و اسرائیل شده است.

حجت الاسلام محمدزاده اظهار داشت: بسیج به عنوان روح جامعه اسلامی وانقلاب اسلامی است و جامعه ای که در آن فرهنگ، تفکر و انگیزه بسیج نباشد آن جامعه و نظام روبه شکست و اضمحلال خواهد بود.

امام جمعه شبستر تصریح کرد: برای جلوگیری از انحرافات و مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه باید به فرهنگ بسیجی مجهز و مسلح شویم و روحیه خودباوری و تفکرانقلابی بسیج را تقویت وتوسعه دهیم.

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده ادامه داد: تفکر و انگیزه بسیج باید در همه ابعاد فرهنگی و مدیریتی اقتصادی و درحوزه های مختلف اقشار و در همه زمانها و مکانها حفظ و تقویت شود تا انقلاب اسلامی ایران از آسیب های احتمالی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی حفظ و مصون بماند.

وی انقلابی ماندن، شدن و انقلابی عمل کردن را از شاخص های اصیل بسیجیان از دیدگاه رهبر دانست و براهمیت آن تاکید کرد.

حجت الاسلام محمدزاده افزود: برای اهل بصیرت شدن و با بصیرت عمل کردن در صحنه های مختلف انقلاب باید به حرکت و تفکر بسیج و هدف نهایی بسیج ایمان وباور داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها