نماینده سابق مجلس گفت: موضوع حقوق‎های نجومی که به اعتماد مردم آسیب زد و جایگاه نظام را هم مورد خدشه قرار داد، برخورد قاطع و جدی در این راستا می‎تواند سبب برگرداندن اعتماد مردم به نظام شود.
کد خبر: ۸۸۱۱۶۷۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
بهرام بیرانوند نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حقوق‎های نجومی و عدم برخورد قاطع با نجومی بگیران اظهار داشت: این موضوع به اعتماد مردم آسیب زد و جایگاه نظام را هم مورد خدشه قرار داد، برخورد قاطع و جدی دولت در این راستا می‎تواند سبب برگرداندن اعتماد مردم به نظام شود.

بیرانوند در ادامه این مطلب افزود: هیچ منطقی نمی‎پذیرد که برای مدیران دولتی حقوق چند ده برابری را تصور کنیم و آن را حقوق استاندارد و  بالاتر از آن را نجومی درنظر بگیریم ازاین‎رو این تعریف باید تغییر پیدا کند چرا که فاصله طبقاتی بین مردم را افزایش می‎دهد و اقدام خوبی نیست.

نماینده سابق مجلس درباره چرایی عدم برخورد دولت با متخلفان حقوق‎های نجومی عنوان کرد: این امکان وجود دارد که دامن برخی آقایان نیز به این موضوع آلوده شده باشد و اگر به این صورت باشد بحث عدم اهتمام دولت به موضوع برخورد با متخلفان حقوق‎های نجومی که در امانت خیانت کردند توجیه تلخی پیدا می‎کند.

بیرانوند مطرح کرد: در کشور از لحاظ برخورد و دلایل حقوقی برخورد با متخلفان این موضوع هیچ مشکلی وجود ندارد اما به نظر می‎آید که دولتمردان هیچ اراده‎ای برای برخورد ندارند و تاوان این را هم خواهند داد.

ارسال نظرات