یک تولیدکننده سنگ های ساختمانی عنوان کرد

کاهش ۸۰ درصدی فروش سنگ‌های ساختمانی

حاجی لر گفت: به همراه یکی از دوستانم کارخانه تولید سنگ داشتیم که به دلیل شرایط نامناسب و کاهش ۸۰ درصدی فروش مجبور به تعطیل کردن آن شدیم.
کد خبر: ۸۸۱۱۶۶۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، بهرام حاجی لر، تولیدکننده و پخش کننده سنگ ساختمانی  گفت: اوضاع بازار سنگ ساختمانی بسیار بد است زیرا صنعت ساختمان خوابیده و واقعا زمینه ای برای فعالیت و کار وجود ندارد، یعنی وضعیت به گونه ای شده که کار نیست و همکاران بنده در بلاتکلیفی به سر می برند در حقیقت بیکاری در صنایع مرتبط با ساختمان از جمله صنعت سنگ بیداد می کند.

وی افزود: بنده خودم به همراه یکی از دوستانم کارخانه تولید سنگ داشتیم که به دلیل شرایط نامناسب و کاهش 80 درصدی فروش مجبور به تعطیل کردن آن شدیم و این تنها برای ما نیست بلکه بسیاری از فعالان این حوزه به این وضعیت دچار شده اند.

فعال بخش سنگ ساختمانی تأکید کرد: عرضه و تقاضا باهم همخوانی ندارد و عرضه بیش از تقاضا است حتی به نسبت سال قبل نیز بازار افت داشته و تقاضا حداقل 50 درصد کمتر شده است.

 حاجی لر اظهار داشت: مغازه داران از صبح تا شب درب مغازه هستند اما فروش ندارند از آن طرف چک و بدهی دارند و همین باعث می شود تا از لحاظ روحی نیز شرایط خوبی را نداشته باشند با این حال همه امیدواریم شاید اوضاع بهتر شود. اغلب چکهایمان در حال برگشت خوردن است.

وی در رابطه با افزایش قیمت سنگ های ساختمانی گفت: در کل قیمت ها نیز به دلیل رکود افزایشی نداشته به جز چند مورد که مربوط به سنگ های خاص که اصطلاحا به آن ها سوپر گفته می شود، کمی افزایش یافته است.

ارسال نظرات