خبرهای داغ:
پس از جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی، ده‌ها هزار فلسطینی در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ تظاهرات کردند.
کد خبر: ۸۸۱۱۶۵۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، دهها هزار فلسطینی در تظاهرات اعتراضی در روستای «عرعره» در «ام الفحم» مشهور به «مثلث» (در سرزمین های اشغالی) طی دو روز گذشته (شنبه و جمعه) شرکت کردند.

 

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، این تظاهرات در اعتراض به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی به ویژه در روستاهای «قلنسوه و ام‌الحیران» و شهادت «یعقوب أبو القیعان» در هفته گذشته صورت کرد.

 

این تظاهرات به دعوت «لیست مشترک نماینده‌های عرب پارلمان رژیم صهیونیستی» و دیگر تحرکات مردمی صورت گرفت.

 

بنا به گزارش مذکور، «ایمن عوده» رئیس کمیته لیست مشترک یاد شده اعلام کرد: این تظاهرات بر عزم راسخ ما برای احقاق حقوقمان و اینکه باید در سرزمین خود با کرامت زندگی کنیم، تأکید می‌کند. به اینجا آمده‌ایم تا فریادی بلند و آشکار علیه نژادپرستی و قتل بی‌گناهان (فلسطینی‌ها) سر دهیم؛ ما اینجا در اعلام وفاداری با شهید یعقوب القیعان حاضر شده‌ایم تا علیه دشمنان ملت امثال «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «گلعاد آردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تظاهرات کنیم.

 

عوده در ادامه تأکید کرد: زندگی با کرامت حق طبیعی ماست و این فریاد ما علیه تخریب خانه‌ها، برای تضمین استقلال کودکان ماست. امکان ندارد از آنچه در ام‌الحیران و قلنسوه رخ داده، بگذریم و در مقابل تمام توطئه‌های دشمنانمان خواهیم ایستاد زیرا مبارزه ما، مبارزه اهل حق است و یک مبارزه ملی و دموکراتیک و مشروع است.

 

نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله هفته گذشته خود به روستای قلنسوه 11 منزل را در این روستا و با حمله به روستای ام‌الحیران 8 منزل را در این روستا تخریب کردند و  یعقوب القیعانبه ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها