خبرهای داغ:
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سؤال که آیا ادعای ارتباط حسین فریدون با رسول دانیال‌زاده صحت دارد یا خیر، گفت: ادعای ارتباط فرد مورد اشاره با فرد دستگیرشده روشن است، اما اینکه این ارتباط منجر به جرم می‌شود یا خیر فعلاً نمی‌توان اظهار نظر کرد.
کد خبر: ۸۸۱۱۶۴۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه یکصد و هفتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا دستگیری رسول دانیال‌زاده صحت دارد یا خیر و اینکه آیا ادعای برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه این فرد با حسین فریدون ارتباط دارد تأیید می‌شود یا خیر، گفت: بارها گفته‌ام که برخی از متهمان به‌صورت علنی محاکمه شوند و رسانه‌ها نیز اجازه انتشار داشته باشند، اما به هر تقدیر فعلاً قانون به ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: این فرد دستگیر شده و دادسرا مشغول تحقیقات و ارتباطش با آن فرد روشن است، اما اینکه چه‌چیزی از تحقیقات خارج می‌شود و این ارتباط به جرم منجر می‌شود یا خیر، گفت: نمی‌توان فعلاً اظهار نظر کرد.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری در خصوص دستگیری علیرضا زیباحالت منفرد در پرونده نفتی و اینکه آیا دستگیری این فرد در حکم متهمان تأثیری دارد یا خیر، گفت: در اینکه دستگیری این فرد درباره بخشی از اموال که تا به حال مفقود بوده مؤثر است یا خیر، فعلاً نمی‌توان اظهار نظر کرد و باید منتظر بود‌ و اینکه دستگیری این متهم چه تأثیری در حکم متهمان دیگر را دارد نیز متوجه نمی‌شود زیرا این پرونده متهمان بسیاری دارد و دستگیری فرد مورد اشاره، آخرین آنها نیست.

محسنی اژه‌ای همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا بازماندگان حادثه منا دیه دریافت کرده‌اند یا خیر، گفت: تاکنون چیزی به‌عنوان خسارت به بازماندگان این فاجعه پرداخت نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها