مسئول سازمان بسیج هنرمندان در گفت‌وگو با «بسیج»:
منتظری با بیان اینکه اقتدار نهادهای انقلابی باعث ناامیدی دشمن شده است، گفت: مردم عزیز کشورمان همیشه ثابت نموده اند که رهبر انقلاب خود را هیچوقت تنها نمی‌گذارند و همیشه پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۸۱۱۶۱۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
غلامرضا منتظری مسئول سازمان بسیج هنرمندان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه سپاه و بسیج به عنوان هدف در تیررس دشمنان قرار گرفته اند و استکبار جهانی می داند که  برای ضربه زدن به نظام باید این نیروی مردمی را هدف بگیرد، گفت: اسکتبار جهانی در صدد است تا مردم را نسبت به سپاه و بسیج بدبین کند اما باید بداند که نیروهای مسلح ما برخواسته از توده‌های مردم و انقلاب هستند.
 
وی ادامه داد: هر کجا ضعف نشان داده‌ایم دشمن درصدد ضربه برآمده است و باید با رصد دقیق مواضع دشمن، نسبت به ایستادگی در برابر آنها آماده باشیم و نهادهای مردمی سپاه و بسیج به خوبی می دانند که دشمن در جهت نابودی آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و در آمادگی کامل به سر می برند.
 
منتظری با اشاره به اینکه اقتدار نهادهای انقلابی همچون بسیج باعث نا امیدی دشمن شده است، تاکید کرد: مردم عزیز کشورمان همیشه ثابت کرده اند که رهبر انقلاب خود را هرگز تنها نمی‌گذارند و همیشه پشتیبان نظام و انقلاب هستند و سر و صدا و تنش‏های پوچ و توخالی دشمن، هیچ ارزش و بهایی ندارد.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان در پایان گفت: اگر ایران امروز در رأس اخبار جهانی قرار دارد، به دلیل اقتدار دین و مردم و بسیجیان همیشه در صحنه است و باید به این موضوع افتخار کنیم.
ارسال نظرات