مسئول سازمان تربیت بدنی بسیج در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

نقش اثرگذار سپاه و بسیج در معادلات داخلی و خارجی

سردار یزدانی با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره به عنوان یک عنصر تعیین کننده در معادلات داخلی و خارجی مطرح است، گفت: سپاه و بسیج به لحاظ ماهیتی بدون انقلاب اسلامی هویت پیدا نمی کند.
کد خبر: ۸۸۱۱۵۹۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
سردار کاظم یزدانی مسئول سازمان تربیت بدنی  بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه سپاه و بسیج به دلیل توانمندی های عظیم توانسته در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و حراست از انقلاب نقش بسزایی را ایفا کند،گفت: سپاه و بسیج همواره به عنوان یک عنصر تعیین کننده  در معادلات داخلی و خارجی مطرح است.
 
وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج به لحاظ ماهیتی بدون انقلاب اسلامی هویت پیدا نمی کند و این نهاد مقدس نقش تعیین کننده ای در حرکت های انقلاب، هم در گذشته و هم در حال و هم در آینده دارد، تاکید کرد: نباید از یاد برد که این بسیج و سپاه در زمان بحران ها به کمک مردم می شتابند و در دوران دفاع مقدس هم شاهد بودیم که این نهادهای مردمی با ایثار و از خودگذشتگی، موجب پیروزی ما در برابر رژیم بعث عراق شدند.
 
سردار یزدای در پایان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج خودشان را از مردم می دانند، اظهار داشت: این نهادهای انقلابی ریشه در مردم کشورمان دارند و در طول سه دهه از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده اند و هراس دشمن از این نهادها به دلیل اثرگذاری آن است.
ارسال نظرات