نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:
زارع زاده گفت: دولت بایستی با معرفی و برخورد قانونی و قاطع با افرادی که به بیت‎المال دست‎اندازی داشتند و همین‎طور شفاف‎سازی برای مردم درخصوص اقدامات انجام گرفته درجهت اعتمادسازی مردم نسبت به نظام گام بردارد.
کد خبر: ۸۸۱۱۵۶۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
دخیل عباس زارع زاده مهریزی نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به ضربه خوردن اعتماد مردم به نظام بر اثر موضوع حقوق‎های نجومی عنوان کرد: اعتمادسازی یکی از ضروریات قطعی است که دولت باید با معرفی و برخورد قانونی و قاطع با افرادی که به بیت‎المال دست‎اندازی داشتند و همین‎طور شفاف‎سازی برای مردم درخصوص اقدامات انجام گرفته و ارائه گزارش به آنها به صورت واضح و شفاف به مردم درجهت اعتمادسازی مردم نسبت به نظام گام بردارد.

زارع زاده در ادامه مطرح کرد: برخورد قاطعانه و شفاف دولت و قوه قضاییه با این جریان سبب می‎شود گرایش مردم به دولت که یک کارگزار نظام است بیشتر ‎شود، همچنان‎که باعث می‎شود تا دیگران جرأت نکنند این عمل ننگین را انجام دهند و دیگر شاهد چنین اتفاقات و فسادها و اختلاس‎هایی نباشیم.

وی اظهار داشت: در زمانی که مردم در شرایط اقتصادی نامطلوبی هستند، شکاف طبقاتی در جامعه به عنوان یک اصل ترویج می‎شود که این نوع دریافتی نجومی مدیران دولتی عامل اصلی پیدایش آن است و این مسئله برای نظام اصلا خوب نیست و موجب نومیدی و بدبینی نسبت به نظام و حاکمیت و مسئولین دولتی می‎شود.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه وجود وزرای هزار میلیاردی برای این نظام و همین‎طور دولت خوب نیست درباره چرایی عدم اهتمام دولت در اقدام و برخورد قاطع با نجومی‎بگیران تصریح کرد: در چنین شرایطی باور مردم به این سو کشیده شده است که دولت نیز با این نجومی‎بگیران همدست و وابسته به آنهاست و اینها همدیگر را پشتیبانی و حمایت می‎کنند.

زارع زاده در خاتمه با تاکید بر اقدام بدون تعارف قوه قضائیه نیز با متخلفان در موضوع حقوق‎های نجومی در کنار اقدام قاطع دولت گفت: گزارش برخوردها نیز باید به اطلاع مردم برسد و و نگذارند که دیوار اعتماد بشکند، چرا که این نوع دریافتی‎های نامتعارف مدیران دولتی موجب زیر سوال رفتن قداست نظام جمهوری اسلامی که برخاسته از خون شهداست شده که بانی اصلی این مسئله نیز خود برخی مدیران دولت یازدهم هستند و باید در دنیا و آخرت پاسخگو باشد.

ارسال نظرات