خبرهای داغ:
فردا برگزار می شود

نشست تحلیل و بررسی آخرین تحولات غرب آسیا و نقش آفرینی ایران در منطقه/ حضور دکتر نقوی حسینی در جمع اساتید دانشگاه ها

نشست تحلیل و بررسی آخرین تحولات غرب آسیا و نقش آفرینی ایران در منطقه، فردا با حضور دکتر سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۱۵۵۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند " اگر مدافعان حرم در منطقه مبارزه نمی کردند؛ دشمن می آمد داخل کشور و ما باید در کرمانشاه و همدان با اینها می جنگیدیم و جلویشان را می گرفتیم.

نشست تحلیل و بررسی آخرین تحولات غرب آسیا و نقش آفرینی ایران در منطقه با حضور دکتر سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و با همراهی اساتید دانشگاه های سطح استان برگزار می شود.

این جلسه به همت سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی فردا دوشنبه چهارم بهمن ماه در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می شود.

 سید حسین نقوی حسینی زادهٔ ۱۳۳۹ در روستای کلاته شهرستان ورامین (عضو فراکسیون رهروان ولایت، رئیس فراکسیون فرهنگیان، رئیس مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران و نمایندهٔ اصولگرای حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی است.)

وی سخنگوی کمیسیون ویژه برجام و همچنین سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بوده است.

تحصیلات

وی دارای تحصیلات لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه تهران (با رتبه ۱ کنکور سراسری) (۶۹) و فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه تهران (با رتبه ۴ کنکور)(۷۳) و دکتری علوم سیاسی (با رتبه 2 (PHD)از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران می‌باشد (86).

حاشیه‌ها

او که عضو و سخنگوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است، در جریان ناپدید شدن پرواز شماره 370 هواپیمایی مالزی اظهار داشت: که «ما عامل اصلی این ربایش را آمریکایی‌ها می‌دانیم و احتمالاً آنها عواملی را اجیر کرده‌اند تا این کار را برایشان انجام دهند». او همچنین احتمال داد هدف آمریکایی‌ها از انجام این کار ایجاد اخلال در روابط بین ایران و کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا بوده است.»

وی از موافقان طرح استیضاح رضا فرجی دانا بود و استیضاح فرجی دانا را یکی از راهکارهای مقابله با فتنه جدیدی دانست که در دانشگاه‌های ایران در حال شکل‌گیری می‌باشد. وی بی‌تفاوتی فرجی دانا به توهین‌های مکرری که در ماه‌های صدارت وی به مقامات سیاسی ایران و حجاب شده است را از دلایل تقصیرکاری فرجی دانا دانست. وی همچنین تغییر ۱۲۰ نفر از مدیران دانشگاهی در طی ۴ ماه را از ایرادات وارده به فرجی دانا دانست.

نشست تحلیل و بررسی آخرین تحولات غرب آسیا و نقش آفرینی ایران در منطقه

 
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها